וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - הפועל חדרה: טל כחילה חתם בחדרה, גוזלן: "מתרגשים לחזור, מרגיש כמו פתיחת עונה"

30.10.2020 / 9:30

כחילה, ששוחרר מאטרומיטוס היוונית, שב לליגת העל: "חדרה כבר לא סינדרלה". מימר על ההכנות לקרית שמונה: "מקווים לחזור עם נקודות ממשחק חוץ מאוד קשה". רפואה מייעד לטורה תפקיד מפתח

תקציר ה-0:0 של מכבי תל אביב עם הפועל באר שבע/ספורט1

הפועל חדרה

המאמן שרון מימר דיבר לקראת המשחק מחר (שבת, 18:15, ספורט5 לייב): "אנחנו מתרגשים ושמחים לחזור למשחקי הליגה. השתדלנו להכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר למרות כל המגבלות. מקווים לחזור עם נקודות ממשחק חוץ מאוד קשה מול קבוצה מאוד חזקה. נעשה את הכל לנקודות ראשונות בליגה".

גם החלוץ שובל גוזלן דיבר לקראת המשחק: "מאוד התגעגענו לחזור לשחק ויש הרבה התרגשות. זה ממש מרגיש כמו פתיחת עונה. היו לנו אימונים ומשחקי הכנה טובים ואני מרגיש שאנחנו מגיעים מוכנים. אין משחק פשוט בליגה ולשחק בקרית שמונה זה אחד המשחקים הקשים. אבל יש לנו קבוצה מוכשרת ויש לנו הרבה ביטחון ואמונה בעצמנו. מקווה מאוד שזה יבוא מחר לידי ביטוי".

הבלם טל כחילה חתם לעונה אחת בקבוצה, ואמר: "אני שמח לחזור לליגת העל ולחברים בישראל. חדרה קבוצה מוכשרת וכבר לא נחשבת לסינדרלה. אני מקווה להשתלב במהרה ולעזור למועדון לעמוד במטרות שלו". כחילה, ששוחרר מאטרומיטוס היוונית, ינסה להרים מחדש את מעמדו בכדורגל הישראלי וזאת לאחר שלא צלח את האתגר מעבר לים.

שרון מימר מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מתחזק. מימר/שלומי גבאי

אחרי הפגרה הארוכה, בעירוני קרית שמונה רוצים לחזור עם ניצחון במשחק מול הפועל חדרה. המאמן קובי רפואה מייעד לרכש החדש סקו טורה תפקיד מפתח בקישור ובמועדון מרוצים מאוד מהשתלבותו של השחקן הצעיר. בחוד ימשיכו יוג'ין אנסה ולוסיו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טריוויה

* הפועל חדרה התארחה בקרית שמונה פעמיים בעונה הקודמת וניצחה בשני המקרים: 0:1 בינואר ו-0:3 ביוני במסגרת הפלייאוף התחתון.

* אותו 0:3 הוא גם הניצחון היחיד של חדרה ב-11 משחקיה האחרונים בליגה.

* לוסיו יפגוש לראשונה את הפועל חדרה, במדיה כבש 20 שערי ליגה בשנתיים הקודמות. עד כה הוא חתום על שניים משלושת השערים של קרית שמונה.

* קובי רפואה התמודד שש פעמים עם שרון מימר כמאמן ועדיין לא ניצח (ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו) ויש לו מאזן זהה גם מול הפועל חדרה. האם יעשה לשניהם סוף?

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: קרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully