וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה באנאדולו אפס ובפנאתינייקוס: עוד משחק יורוליג בדרך להידחות

28.10.2020 / 0:34

המגיפה הגיעה לטורקים וליוונים, שהודיעו על נשאים בסגל לקראת המחזור השישי. פאו, שתידרש לעבור סדרה נוספת של בדיקות, לא תטוס כמתוכנן לסנט פטרסבורג. ביוון דווח כי סרטאק שאנלי מאפס הוא השחקן שנדבק

שיין לארקין, אנדולו אפס מאוכזב. רויטרס
לפחות נזכה לראות אותו שוב על הפרקט. שיין לארקין/רויטרס

כבכל שבוע, גם המחזור השישי ביורוליג לא יעבור בלי תקלות וללא נדבקים חדשים. למעגל נפגעות הקורונה הצטרפו היום (שלישי) שתי קבוצות חדשות - אנאדולו אפס ופנאתינייקוס.

בתקשורת היוונית דווח כי הסנטר המחליף של אפס, סרטאק שאנלי, הוא זה שנמצא חיובי בבדיקה שנערכה לקראת יציאת הקבוצה למשחק החוץ נגד אולימפיאקוס. אגב, בשורה טובה אחת בכל זאת מלווה את הטורקים בדרכם להיכל השלום והאחווה: שיין לארקין, שהחלים מפציעה בשתי ברכיו, צפוי להיכלל לראשונה העונה בסגל, אם המשחק יתקיים כסדרו.

צ'אבי פסקוואל מאמן פנאתינייקוס. GettyImages
מתי יזכה לפגוש שוב את האקסית מאתונה? צ'אבי פסקואל/GettyImages

גם בפאו מדובר באחד השחקנים, אם כי שמו לא פורסם. הירוקים היו אמורים לטוס ביום רביעי בבוקר מאתונה לסנט פטרסבורג, לקראת המפגש עם זניט ביום חמישי, אולם לא יוכלו לעשות זאת. הקבוצה כולה תידרש לעבור סדרת בדיקות נוספת, ואם יימצאו נשאים נוספים - היא תידרש להיכנס לבידוד.

במקרה שכזה, מסבירים ביוון, עדיף שהשחקנים ישהו באתונה ולא ברוסיה. לכן, המשחק צפוי להידחות, ונותר לראות אם הוא יתקיים במועד מאוחר יותר בסוף השבוע או שיועבר למועד בלתי ידוע. היורוליג צפויה להודיע על החלטתה במהלך יום רביעי.

משחק אחד כבר נדחה מהשבוע, בין אולימפיה מילאנו לאלבה ברלין, לאור התפרצות קורונה בקבוצה הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully