וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך בזק: ג'יילן מוריס חתם לחודש בבני הרצליה

עודכן לאחרונה: 27.10.2020 / 18:48

העולה החדשה מיהרה להנחית מחליף לקוטי קלארק, שנפצע בתחילת השבוע, דרוקר: "שחקן שיכול לתרום לנו מיידית, הוא מגיע בכושר"

יממה בלבד חלפה מאז קיבלה בני הרצליה את הבשורה על השבתתו של קוטי קלארק, וכבר היום (שלישי) היא החתימה מחליף זמני: ג'יילן מוריס מצטרף לקבוצה על חוזה זמני, שתוקפו לחודש.

מוריס (25, 1.96) שיחק בעונה שעברה באריס סלוניקי, שהסתבכה בקרקעית הליגה היוונית עד השבתתה בשל מגיפת הקורונה, והעמיד ממוצעים של 9.9 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק. ב-2018 וב-2019 שיחק בעיקר בליגת הפיתוח, והספיק להופיע עשר פעמים במדי אטלנטה הוקס (לצד טיילר דורסי ממכבי תל אביב ואייזיאה טיילור ממכבי ראשון לציון) ומילווקי באקס.

בהרצליה מיהרו להחתים את מוריס, לאחר שאיבדו לחודש הקרוב את קלארק, שנפגע בכתפו כבר בדקה הראשונה של משחק הליגה הבלקנית נגד הפועל תל אביב בתחילת השבוע. עד פציעתו, הפורוורד האמריקני הצטיין עם 19 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים לערב.

ביום שני תפתח הקבוצה את הופעותיה בליגת העל במשחק חוץ נגד הפועל חיפה בעימות ישיר בין שתי העולות החדשות.

מאמן בני הרצליה שרון דרוקר. דני מרון
"קשה לסמן מטרות". דרוקר/דני מרון

במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה אמר המאמן שרון דרוקר: "בליגה בישראל יש לחץ, אבל אני רוצה לחשוב על הפלייאוף. קשה להגיד ולסמן מטרות, וברור שאנחנו רוצים לתקוע יתד בליגה. אנחנו לא רוצים להיכנס למאבקי התחתית, כמו שרבים צופים לנו. אנחנו רוצים להיות קבוצה שכיף לראות אותה, קבוצה מחוברת ומתואמת שמשחקת ביחד".

בנוגע לצירופו של מוריס הוסיף דרוקר: "מגיע המון קרדיט לאלדד אקוניס, שהגיב מהר. חיכינו לבדיקה הראשונית של קוטי ומיד אחריה החלטנו שסוגרים שחקן. הבאנו שחקן שיכול לתרום לנו מיידית ולא ייקח לו זמן להיכנס לכושר. הסיפור של ג'יילן מיוחד. הוא הגיע מהדרג השני במכללות ל-NBA, זה היה סיפור גדול בארה"ב. בעבר רציתי להביא אותו למספר קבוצות שלי. הוא מיד אמר שהוא יכול לעלות על מטוס, ולא התלבטנו יותר מדי".

על סגל הזרים הוותיק אמר המאמן: "הבאתי את אלייז'ה בריאנט להפועל אילת היישר מהקולג' והוא הצליח, כך שאין כאן חוקיות. התקופה הזו חדשה לכולנו, וגם לי כי לא הייתי ב'ליגת הקורונה' בקיץ. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, גם בשש בש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully