וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פלייטר ייעדר מספר שבועות: "אף פעם לא הרגשתי כאב כזה"

25.10.2020 / 12:20

בית"ר ירושלים לא תיקח סיכון עם החלוץ, שאמור להשתחרר מבית החולים לאחר הדימום בבטנו. מתאוסיניו, שאמור לחזור לאימונים מלאים, יקבל סיוע בלימודי אנגלית

ירדן שועה מדבר לאחר הצטרפותו לבית"ר ירושלים/מגזין בית"ריסט

חלוץ בית"ר ירושלים גליאופילו פלייטר אמור להשתחרר היום (ראשון)I מבית החולים ולשהות בשבועיים מנוחה לפני שייבדק שוב בתקוה לחזור לאימונים. במקרה הנוכחי, בשל העובדה שמדובר בדימום פנימי בבטן ובטיפול כירורגי, בבית"ר לוקחים בחשבון כי ייתכן וייעדר מעבר לשבועיים עד אשר יחלים באופן מלא.

השחקן סיפר כי "הרגשתי שזה לא בצלעות, היה כאב יוצא דופן, אף פעם לא הרגשתי כאב דומה באזור הזה". אתמול ביקר את השחקן מנהל הקבוצה אושרי דודאי והיום הדובר אסף נחום ואנשי הצוות הרפואי. פלייטר שחקן מאוד משמעותי עבור הצוות המקצועי ובעקבות היעדרותו הם יחפשו פתרונות, כאשר בשלב זה עוזיאל פרדו יתפוס את מקומו.

חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים. לילך וייס רוזנברג
"היה כאב יוצא דופן". פלייטר/לילך וייס רוזנברג

מחר תערוך הקבוצה משחק אימון נוסף מול בני יהודה, בה ימשיך צוות המאמנים לחלק את דקות המשחק בין השחקנים. בבית"ר העירו לשחקני הספסל ביום שישי נגד כפר שלם לשים מסכות על הפנים לאורך כל המשחק עוד הם לא על הדשא ולא להוריד אותן, כמו גם לשמור על מרחק של שני מטר, גם לאור העובדה שנשלחות משטרות לעשות ביקורות במשחקים.

הקשר הברזילאי מתאוסיניו אמור לחזור לאימונים מלאים. בעקבות קשיי השפה יקבל השחקן סיוע בלימוד אנגלית. עידן ורד לא יהיה כשיר לפתוח נגד הפועל תל אביב ויעלה מהספסל. מיכאל אוחנה ושלום אדרי אמורים להמשיך ולקבל קרדיט. בנוגע לדיוגו וארדסקה, נציגיו עדיין דורשים פיצוי של מינימום 150 אלף יורו או שיישאר לפחות עד ינואר, כך שהנושא תקוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully