וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבית"ר ירושלים: "ורדאסקה ממורמר, זה מצב לא בריא לקבוצה"

22.10.2020 / 8:16

המועדון עדיין לא הגיע להבנות על פיצוי ושחרור של הפורטוגלי, שמשדר תסכול רב מהיחס כלפיו: "חוסר הוודאות מטריף אותו"

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים נמצאת בסיטואציה בעייתית עם הבלם דיוגו ורדאסקה. המועדון כבר הודיע לפורטוגלי שהוא משוחרר וציפה שימצא קבוצה בחו"ל, אך לאחר שהתברר שנעשתה טעות וההודעה הגיעה אחרי שחלון ההעברות במרבית הליגות באירופה נסגר, הוא חזר לבית וגן וכעת הצדדים מנסים למצוא פתרון. ורדאסקה לא התאמן בימים האחרונים בטענה למתיחה בשריר והסיטואציה בה הוא נמצא מייצרת אצלו תסכול גדול. לאור העובדה שהוא האיש הקרוב ביותר למתאוסיניו וסנטיאגו אוקמפוס שהגיעו לאחרונה, מדובר במצב לא בריא לקבוצה.

שחקנים בקבוצה ששוחחו עם ורדאסקה, שמעו ממנו הרבה מאוד מרמור וכעס מכך שאף אחד במועדון לא דיבר איתו ואמר לו שהוא ממשיך בקבוצה לפחות עד ינואר. "לא בריא שדווקא ורדאסקה, שאמור לעזור לשני הזרים החדשים, בא באנרגיות כאלה", אמר אחד השחקנים, "חייבים לחתוך את זה לכאן או לכאן. או שנותנים לו פיצוי והוא מסיים או שמודיעים לו שהוא נשאר. חוסר הוודאות מטריף ומתסכל אותו, זה לא בריא גם לקבוצה".

בבית"ר הבהירו אתמול שהם מנסים למצוא נוסחת פיצוי שתביא לשחרור השחקן, אך טענו שנציגיו בספרד ופורטוגל דורשים סכום בגובה של משכורת כמעט מלאה - דבר שבמועדון לא מוכנים לשלם כרגע.

שחקן בית"ר ירושלים דיוגו ורדאסקה מאוכזב. דני מרון
"לא בריא שדווקא ורדאסקה, שאמור לעזור לשני הזרים החדשים, בא באנרגיות כאלה"/דני מרון

בבית"ר מאוכזבים מביטול משחקי האימון השבוע, אך מנסים לייצר משחקים על מגרש שלם במסגרת האימונים על מנת להכניס את השחקנים לכושר טוב יותר. חלק מהשחקנים סובלים מרגישות בשרירים והצוות המקצועי מקווה לקבל את כולם רעננים אחרי מנוחה בשבת. שחקנים מספרים על אימונים אינטנסיביים, במהלכם יש גם לא מעט עימותים בין שחקנים על משחקונים והרבה עצבים. גורם במועדון אמר אתמול: "ככה זה צריך להיות. כשבאימון יש אמוציות של משחק, הקבוצה הזאת מתחילה לקבל כיוון".

על פי התרגולים, אלירן עטר וחלאופילו פלייטר יתופקדו כצמד החלוצים במשחק נגד הפועל תל אביב בעוד 9 ימים, כאשר אופיר קריאף עשוי לפתוח לצד אוראל דגני במרכז ההגנה. דן איינבינדר ואור זהבי לא יכללו בסגל למשחקים והתבקשו למצוא לעצמם קבוצות עד תום מועד חלון ההעברות.

ירדן שועה מפגין הרבה מאוד מוטיבציה מאז הגיע לאימונים, ונראה שהוא מנסה להרשים את הצוות המקצועי. שחקנים בקבוצה סיפרו: "אמרו שהוא לא התאמן הרבה זמן, אבל הוא עובד רגיל, לוחץ כמו כולם ועושה מה שאומרים לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully