וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בזירה: המתאבק התמוטט ומת, יריבו חשב שזה חלק מההצגה

21.10.2020 / 10:44

סצינה טראגית במקסיקו סיטי: לואיס אנחל סלסאר ספג מהלומות לפני מותו בבית החולים, אחד המתאבקים לא הבין שזה אמיתי והמשיך בקרב. אזהרה: תמונות קשות

מתאבק התמוטט בזירה ומת, יריבו חשב שזו הצגה והמשיך/TampcisosoTV

רגע מחריד אירע בזירת ההתאבקות במקסיקו השבוע, כשמתאבק מקומי קרס על הבמה בגלל נזק מוחי, ואחד מיריביו לא הבין שמדובר במצוקה אמיתית והמשיך בקרב - כולל בעיטת מספריים באוויר. היה זה כשלואיס אנחל סלסאר, שנלחם בשם פרינסיפה אארו, היה חלק מקרב בזירה בפאתי מקסיקו סיטי. אחרי שספג שתי מהלומות בחזהו, הוא קרס על הרצפה. יריבו, רדימידו, כבר היה מוכן לרוץ לעברו ולתת לו מהלומה נוספת בבעיטה - אבל אז מיד הבין שמשהו לא בסדר, ועצר את עצמו.

רדימידו, יחד עם השופט, הצליחו לקלוט שהפעם לא מדובר בהצגה, והתכופפו לעבר המתאבק הכואב שפשוט קרס על הקרקע, על מנת לבדוק את מצבו. עם זאת, מתאבק שלישי, שטעה לחשוב שמדובר בהמשך ההצגה, המשיך את הקרב כרגיל, ונכנס בסערה אל הזירה עם בעיטה באוויר תוך כדי קפיצה היישר לגבו של רדימידו - לפני שגם הוא קלט שלמעשה מתרחשת על המזרן טרגדיה.

במקסיקו דווח שסלסאר, שגם אמא שלו וגם בת זוגו היו ביציע וצפו במתרחש, קיבל דום לב בזירה. לאחר מכן נטען כי למעשה הוא מת בבית החולים, ומדובר במפרצת מוחית. מפיק האירוע הגיב אחרי האסון: "אדם צעיר לצערנו איבד את חייו. אנחנו מסכנים את חיינו בזירה בכל קרב". סלסאר, כך מתברר, היה סטודנט, שהשתמש בכסף מההיאבקות על מנת לממן את לימודיו.

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully