וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשא ומתן נמשך: עדיין אין הסכמות בין הפועל תל אביב לשחקנים

21.10.2020 / 10:02

ארגון השחקנים מנסה לקדם את המו"מ עם המועדון, אבל המחלוקת בנוגע למועד תחילת התשלומים עבור תקופת החל"ת נותרה בעינה. בהפועל תל אביב טוענים: "אם הכספים מרשת הביטחון היו נכנסים היום, היינו נותנים לשחקנים כל מה שמגיע להם. אנחנו מתמודדים לבד"

אוהדי הפועל תל אביב מוחים מחוץ למתחם חודורוב/אתר אוהדי הפועל תל אביב

הפועל תל אביב וארגון השחקנים החלו אתמול (שלישי) בהחלפת מסמכים בניסיון להגיע למתווה בו יקבלו השחקנים את השכר עבור תקופת החל"ת במספר תשלומים. יחד עם זאת, עדיין אין הבנות בין הצדדים. השחקנים רוצים לקבל את התשלום הראשון כבר במשכורת הקרובה של נובמבר ואילו זאב גרינברג והאחים ניסנוב לא רוצים להתחייב לכך, ודורשים כי התשלום הראשון יירד רק לאחר הזרמת הכספים מרשת הביטחון, שעשויים להתקבל רק בדצמבר או בינואר.

הצדדים ימשיכו במשא ומתן, אך ארגון השחקנים כבר הבהיר לקבוצה שיש לשחקנים קו אדום בנוגע למועד תחילת התשלומים. גורם בהפועל תל אביב הבהיר אתמול: "אם היום היו נכנסים הכספים מרשת הביטחון, היינו נותנים להם את הכל, אבל אין תזרים משום גוף עד כה ואנחנו נאלצים להתמודד לבד עם הכול. כל מה שעשינו זה מתוך אחריות לכלל המועדון".

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב עם עמנואל בואטנג. ברני ארדוב
עדיין אין בשורה/ברני ארדוב

במהלך השבוע האחרון, חלק מנציגי השחקנים בדקו אפשרות שבעקבות החל"ת יוכלו להתפטר בדין מפוטר. כל עוד הצדדים יגיעו למתווה מוסכם, הרעיון יירד מהפרק בשל תקופת החל"ת הקצרה והעובדה שהקבוצה חזרה בה מההחלטה.

בהפועל תל אביב הבהירו אתמול שלא ימכרו שחקנים צעירים במחיר נמוך בעקבות המצב, ורק הצעה שיהיה קשה לסרב לה עבור שי אייזן, דורון ליידנר או שחקן אחר, תישקל ברצינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully