וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלמוג בוזגלו עשוי לקבל הודעת שחרור

20.10.2020 / 21:11

בקבוצה רוצים לפנות מקום בסגל לחנן ממן ומגן שמאלי, כשהקשר הוא השם הבולט שעומד על הפרק. מכבי חיפה לא תשאיל את גורפינקל

בווידאו: הפועל כפר סבא חוזרת להתאמן/האתר הרשמי של הפועל כפר סבא

הפועל חיפה תנסה בשבועות הקרובים לשחרר שחקן אחד או שניים על מנת לפנות מקום בתקציב להחתמה של מגן שמאלי וחנן ממן. מי שעשוי לשלם את המחיר הוא אלמוג בוזגלו כאשר בימים הקרובים תתקבל החלטה סופית לגביו. כידוע, בקבוצה רוצים להתחזק בשני שחקנים בעמדת ההתקפה והמגן השמאלי אך בשביל כך יצטרכו לשחרר שחקנים.

במשרד האוצר התנו את הרשת הכלכלית בקיצוץ מסויים ובחיפה חייבים לשחרר שחקנים אם ברצונם להחתים שחקנים אחרים כדי לשמור על תקציב שיאפשר להם לקבל את הכסף ממשרד האוצר. בשל כך במועדון מתלבטים מאוד איזה שחקן לשחרר בחלק הקדמי כשבוזגלו הוא השם הבולט מבין אלו שעלו על הפרק. "אלמוג הוא אכן ברשימות"הודה גורם המקורב לקבוצה "אבל בעצם כל שחקן שיפנה שכר ולא משביע רצון מקצועית עשוי להיות משוחרר".

חנן ממן, הפועל חיפה. ברני ארדוב
בהפועל חיפה היו רוצים לראות אותו בחזרה בקבוצה. חנן ממן/ברני ארדוב

הרצון של חיפה הוא להתחזק בחנן ממן שמתאמן בשלב זה באופן פרטי ביחד עם החלוץ אלי אלבז שגם הוא ללא קבוצה עם המאמן האישי ארז יוסף שאימן בתחילת הקיץ גם את טל בן חיים החלוץ. ממן שוחח עם סילבס לאחרונה ומבין שיוכל להגיע רק אם יהיה שחרור כשסוכנו דודו דהן מחפש לו קבוצות גם מעבר לים. בנוסף בקבוצה מחפשים מגן זר שמאלי ובודקים כל העת את האופציה לצרף את יהב גורפינקל אלא שבנוגע למגן הצעיר הרי שבמכבי חיפה לא מסכימים להשאילו שכן זו עונתו האחרונה בחוזה וידרשו דמי העברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully