וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המחלוקת: מכבי חיפה אישרה לירדן שועה לערוך אימון בכורה בבית"ר

20.10.2020 / 11:12

למרות שבין החלוץ לירוקים עדיין יש אי הסכמות בנוגע למענקים שהועברו לשועה ימים ספורים לפני שעזב, הוא קיבל אישור להשתתף באימון בבית וגן. בבית"ר מעריכים: הפלונטר ייפתר בימים הקרובים. קונטה לדראפיץ': רוצה לתת עונה טובה ולהתקדם אחריה

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אחרי סחבת של כמה ימים, ירדן שועה ערך הבוקר (שלישי) אימון בכורה במדי בית"ר ירושלים. החלוץ אמנם עדיין לא הגיע להסכמות סופיות עם מכבי חיפה לגבי שחרורו, אולם הירוקים הסכימו בכל זאת לאפשר לו לקחת חלק באימון בבית וגן.

המחלוקת בין מכבי חיפה לשועה נוגעת למענקים בגובה 50 אלף דולר ששועה קיבל ימים ספורים לפני שעזב ושאותם הוא נדרש להחזיר כעת. העסקה בין בית"ר למכבי חיפה מסוכמת, אבל הירוקים לא יחתמו ולא ישחררו את החלוץ עד שיגיעו להבנות עם שועה בנושא.

ירדן שועה באימון בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
סוף סוף התאמן. ידרדן שועה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בעלי בית"ר משה חוגג וסוכנו של שועה דודו דהאן, עושים מאמצים בימים האחרונים כדי לפתור את הסוגיה, וכל הצדדים מעריכים שבימים הקרובים הכול יסתדר והעסקה תצא לפועל באופן סופי.

עוד בבית"ר: אנטואן קונטה ערך שיחה עם הצוות המקצועי בראשות סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, בה הבהיר שהוא מחוייב לקבוצה. המגן הימני טען שהוא רוצה לתת עונה טובה אחרונה בבית"ר, ואחריה לעזוב לקבוצה אחרת בתקווה להתקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully