וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם חוזהו יותר: דן איינבינדר יתבע את בית"ר על יותר משלושה מיליון שקל

18.10.2020 / 10:03

אחרי שהקבוצה מהבירה איימה לשחרר את איינבינדר ואור זהבי אם לא ימצאו קבוצה אחרת, השניים מתכוננים למאבק משפטי על הכסף אבל עדיין מקווים לפתרון. מתאוסיניו פצוע, אוקמפוס נרשם גם לנוער, דראפיץ' יערוך שיחת הבהרה עם שועה לפני אימון הבכורה

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אין רגע דל בבית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה הבהירה במכתב שהועבר למספר שחקנים שתתיר את החוזים שלהם אם לא ימצאו קבוצה אחרת עד סיומו של חלון ההעברות השני, ובכך תיסלל הדרך לשורה של תביעות משפטיות.

החוזים של דן איינבינדר ואור זהבי, המיוצגים על ידי אבי נמני, כבר נמצאים בטיפולו של עורך הדין רועי רוזן, והשניים מבטיחים שאם אכן בית"ר תתיר את חוזיהם, הם יגישו נגדה תביעה כלכלית גדולה. במקרה של איינבינדר, מדובר בתביעה של יותר מ-3 מיליון שקל, הכוללת את שכרו המלא במועדון לפני הקיצוץ לצד פיצוי על נזק מקצועי, נפשי ותדמיתי שנגרם לו כביכול בתקופה האחרונה. התביעה של איינבינדר תתבסס בין היתר על אמירות ברורות מאוד של הצוות המקצועי הנוכחי והקודם (יוסי בניון ורוני לוי) שמאשרות כי רצו אותו כשחקן משמעותי בקבוצה, אבל קיבלו הוראה מלמעלה שלא לשתפו. השניים מקווים שבבית"ר יימנעו ממהלך חד צדדי כזה ושהם יישארו חלק מהסגל אם לא ימצאו קבוצה.

שחקן בית"ר ירושלים, דן איינבינדר. קובי אליהו
תביעה הכוללת את שכרו המלא לפני הקיצוץ ובנוסף פיצוי על נזק מקצועי, נפשי ותדמיתי. דן איינבינדר/קובי אליהו

הקשר הברזילאי מתאוסיניו עדיין לא מתאמן באופן מלא בעקבות פגיעה בשריר הירך האחורי אותה הוא סוחב עוד לפני שהגיע לישראל. ההערכה היא כי ייקח לו עוד כשבוע עד שיתאמן עם הקבוצה. גם סנטיאגו אוקמפוס עדיין לא בכושר מלא ובמועדון מבינים כי ייקח לו זמן. אגב, אוקמפוס נרשם גם בקבוצת הנוער של המועדון ובמידת הצורך הוא יסייע לה במהלך העונה. אנטואן קונטה אמור לנחות הערב בישראל, ומשה חוגג מעוניין שיחתום לפחות לעונה נוספת מעבר לעונה הנוכחית, על מנת שיוכל למכור אותו בסיום העונה. למרות זאת, נכון ללפני מספר ימים קונטה לא מתלהב מהאפשרות.

במהלך הפגרה בית"ר תקיים שני משחקי אימון, מול הפועל כפר סבא והפועל כפר שלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully