וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה: "היו לי כמה הצעות מהארץ, אבל ידעתי שאחזור רק למכבי חיפה"

17.10.2020 / 16:59

המגן התראיין לאתר הרשמי לאחר שחתם לשלוש שנים: " זה הבית שלי, המקום שאני מרגיש בו הכי בנוח. חיכיתי לרגע הזה ואני ממש שמח". שחקני הנבחרת יעברו בדיקות קורונה

תקציר ההפסד של מכבי חיפה מול קולובארה במשחק האימון במחנה בסרביה/באדיבות ספורט 1

טאלב טואטחה חתם אתמול (שישי) על חוזה לשלוש שנים במכבי חיפה וחזר למועדון נעוריו אחרי ארבע שנים באירופה, במהלכן שיחק באיינטרכט פרנקפורט הגרמנית ולודוגורץ הבולגרית. מחר הוא יצטרף לאימונים עם ניאל קלארק הנערכים כאן בארץ, יחד עם שחקני הנבחרת שכאמור לא יצאו למחנה האימונים בסרביה, והיום הוא התראיין לאתר הרשמי של הירוקים ואמר: "חיכיתי לרגע הזה. אני מתרגש, כיף מאוד לחזור הביתה. אני ממש ממש מאושר. היו לי כמה הצעות מהארץ (הפועל באר שבע - ש.ו.), אבל היה ברור לי מההתחלה שברגע שאחליט לחזור לארץ זה יהיה רק למכבי חיפה. זה הבית שלי, המקום שאני מרגיש בו הכי בנוח, ואני שמח".

עוד הוסיף המגן בן ה-28: "עקבתי אחרי הקבוצה, במיוחד אחרי העונה שעברה. היה כיף לראות את האצטדיון מלא ברוב המשחקים, את הדחיפה של הקהל ואיך הוא הרים את השחקנים. אני מקווה שנמשיך ככה השנה ומחכים לרגע שהקהל יחזור ו-30 אלף איש ידחפו אותנו. אין דברים כאלה. רק נחכה שיחזרו אלינו.

"ראיתי את הרמה הגבוהה של הקבוצה, ראיתי את משחקי הליגה ואת מוקדמות הליגה האירופית. אני מחכה להתחבר לחברים החדשים-ישנים ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה. ירוק עולה, יאללה מכבי".

לאחר ההודעה כי ערן זהבי נמצא חיובי לקורונה, הבהירה מכבי חיפה כי כל שחקני הנבחרת המתאמנים בקפסולה בארץ (יתר הקבוצה עדיין במחנה בסרביה) יעברו בדיקת קורונה. טואטחה כבר עבר בדיקה עם הגעתו ארצה ונמצא שלילי לנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully