וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה חתם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים

16.10.2020 / 17:49

החלוץ הצעיר שהיה מעורב בשלל תקריות משמעתיות במכבי חיפה נמכר לקבוצה מהבירה תמורת כ-1.2 מיליון יורו: "שמח מאוד להגיע לקבוצה מפוארת, זה לא סוד שרציתי להגיע לכאן לכל אורך התקופה האחרונה". חוגג: "יש לך הרבה מה להוכיח, ילד"

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים הודיעה הערב (שישי) על רכישתו של ירדן שועה ממכבי חיפה. הקבוצה מהבירה שילמה לירוקים כ-1.2 מיליון יורו עבור כרטיסו של החלוץ הצעיר, שיקווה לשקם את הקריירה הצעירה שלו תחת סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. חיפה תגיע לסיכום נפרד עם בני יהודה, שגם היא מחזיקה באחוזים מכרטיסו של השחקן. שועה חתם לשלוש שנים, עם אופציה לעונה נוספת, הופעת הבכורה שלו עשויה להיות בסוף החודש מול הפועל תל אביב, כשליגת העל תחודש.

"אני שמח מאוד על המעבר לקבוצה מפוארת כמו בית"ר ירושלים", אמר שועה. "זהו מעבר מרגש מבחינתי וזה לא סוד שרציתי להגיע לכאן לכל אורך התקופה האחרונה. אני מחכה כבר להתחיל את האימונים ובעיקר להגיע ולפגוש את הקהל בצהוב שחור ובתקווה להגיע לכמה שיותר הישגים. אחרי המשא ומתן הארוך, עכשיו הגיע הזמן להתרכז בכדורגל. יאללה בית"ר!"

הבעלים משה חוגג כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "שום דבר טוב לא בא בקלות. יש לך הרבה מה להוכיח. ילד, אנחנו נתמוך, שיהיה בהצלחה. שבת שלום בית"ר".

"אם וכאשר העסקה תצא לפועל, זה לא יהיה שועה של מכבי חיפה. נדע לטפל בו ולעבוד איתו נכון כדי שירגיש טוב ויפרח כאן", אמרו היום מוקדם יותר במועדון.

שועה, 21, גדל במחלקות הצעירות של מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובני יהודה, לפני שעלה לקבוצה הבוגרת של הזהובים ב-2016. הפריצה הגדולה שלו הגיעה בעונת 2018/19, כשהפך לאחד החלוצים הטובים בליגה, וגרם למכבי חיפה לשלם 1.3 מיליון יורו על 60 אחוז מכרטיסו (העסקה היקרה בתולדות המועדון). אלא שדווקא במדי הירוקים התקשה להיכנס לעניינים, סירב לקבל את מעמדו כשחקן ספסל והיה מעורב בשלל תקריות משמעתיות. הוא מסיים את דרכו במכבי חיפה עם חמישה שערי ליגה בלבד ב-37 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully