וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אלדד שביט התפטר, בלבול ואלישע לוי מועמדים

14.10.2020 / 17:31

עוד מאמן בליגת העל מסיים את תפקידו בזמן הסגר: שביט הודיע לקבוצה על החלטתו המפתיעה אחרי שערך שיחה קשה עם אבו יונס. שני המאמנים הבכירים סומנו, אבל ספק אם הם ירצו את התפקיד

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

עוד מאמן בליגת העל מסיים את דרכו בזמן הסגר. אחרי שאלישע לוי סיים את דרכו בבני יהודה, גם מאמן בני סכנין אלדד שביט הודיע היום (רביעי) לקבוצה על התפטרותו. ההתפטרות הגיעה בעקבות שיחה קשה עם הבעלים מוחמד אבו יונס, ממנה יצא שביט בסערה. המנכ"ל חאלד דוכי עוד ניסה לשכנע את שביט לחזור בו מהחלטתו להתפטר בעקבות השיחה עם אבו יונס, אולם המאמן הגיע לאימון והודיע לשחקנים על סיום דרכו.

הקבוצה לא מתאמנת כבר קרוב לחודש אחרי שהושבתה בעקבות התפרצות קורונה בסגל, ולאחר מכן החל הסגר. שביט, שאף הוא נמצא חיובי, בישר לקבוצה על החלטתו באופן בלתי צפוי, וכעת הקבוצה צפויה לפנות למרקו בלבול ואלישע לוי. שני המאמנים הבכירים נחשבים למועמדים המובילים להחליף את שביט, אולם עדיין לא ברור עד כמה - אם בכלל - הם מעוניינים בתפקיד.

אלדד שביט מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
סיום בלתי צפוי. אלדד שביט/אדריאן הרבשטיין

זו הייתה הקדנציה השנייה של שביט בקבוצה. הוא אימן את הקבוצה בעונת 2018/19, וחזר לקדנציה נוספת בינואר 2020, כשהקבוצה הייתה בליגה הלאומית. עם שרשרת של תוצאות טובות, סייע שביט לסכנין לחזור לליגה הבכירה, אבל היום התברר שלא יוכל לסייע לה לצלוח את העונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully