וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שלומי אזולאי סיים את דרכו

עודכן לאחרונה: 14.10.2020 / 18:14

החלוץ קיבל הודעה כי הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת, בני יהודה והפועל תל אביב מעוניינות בו. הקבוצה חזרה להתאמן

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

שלומי אזולאי סיים היום (רביעי) את דרכו בבית"ר ירושלים. החלוץ שהצטרף לצהובים-שחורים בעונה הקודמת הגיע להסכמה עם ראשי המועדון ויחפש קבוצה אחרת. בקדנציה האחרונה שלו בבירה ערך 33 הופעות וכבש תשעה שערים בכל המסגרות. מהמועדון נמסר: "אנו מודים לשלומי על התרומה שלו ומאחלים לו בהצלחה רבה בהמשך הדרך. אזולאי רשאי לעבור לכל קבוצה אשר תחפוץ בשירותיו". אזולאי יקבל את משכורת אוקטובר ואם לא ימצא קבוצה, אז יקבל גם את משכורת נובמבר. בני יהודה והפועל תל אביב מעוניינות בחלוץ.

בתוך כך, הקבוצה חזרה להתאמן היום אחרי תקופה ארוכה מאוד בלי כדורגל בבית וגן בכפוף לנהלים הנוקשים שהציבה המנהלת. על פי הכללים, הכניסה לחדר ההלבשה אסורה, ולכן השחקנים התלבשו במכוניות ועלהספסלים במתחם. כל שחקני הקבוצה עברו בדיקות חום וסטוריציה, וכולם הורשו להתאמן.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יחפש קבוצה חדשה. שלומי אזולאי/ברני ארדוב
שחקני בית"ר ירושלים מתאסיניו, סנטיאגו אוקמפוס. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אימון בכורה. אוקמפוס ומתאוסיניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
מאמן בית"ר ירושלים סלובודאן דראפיץ'. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
סוף סוף חזרו לדשא. דראפיץ' והשחקנים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

שי ברדה, המאמן המשותף החדש יחד עם דראפיץ', אמר לשחקנים באסיפה: "חוזרים מהיום לאימונים, בשיא הכוח. אנחנו דורשים קצב גבוה באימונים, ואנחנו נעבוד על זה, כשיהיה גם משחק אימון בשבוע הבא. אני רוצה לראות אתכם עובדים קשה ועם חיוכים, אני יודע שההפסקות האלה קשות, ללכת ולחזור להתאמן, אבל אנחנו בונים פה משהו ואני רוצה לראות אתכם במוטבציית שיא, כי עכשיו מתחילים לשחק שוב".

סנטיאגו אוקמפוס ומתאוסיניו צמד הזרים החדשים יצאו מבידוד וערכו אימון ראשון כשהפרגוואי כבר לקח חלק פעיל באימון, בעוד שהברזילאי עבר טיפול ורץ סביב המגרש. איתמר ניצן ואוראל דגני נמצאים עם הנבחרת ויחזרו להתאמן עם שובה, כמו גם נתנאל דלויה, שנמצא עם הנבחרת הצעירה.

יו"ר הקבוצה אלי אוחנה נאם לאחר האימון ואמר: "כל אחד כאן מחוייב לעמוד בנהלים המחמירים. אנחנו יודעים שזה לא נוח, ולעיתים קשה, אבל החזרה של הכדורגל יותר חשובה מהנוחות של כל אחד כאן. אני מתרה ומזהיר שמי שלא יעמוד בדרישות, יעמיד את כל הקבוצה בבעיה ואנחנו לא מוכנים להגיע לשם. אנחנו סומכים עליכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully