וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירגון השחקנים להפועל תל אביב: "דורשים את הכסף בתוך 72 שעות". המחאה נגד הניסנובים תימשך

עודכן לאחרונה: 14.10.2020 / 15:33

שחקני האדומים לא מקבלים את החל"ת ודורשים את כספם בחזרה בתוך שלושה ימים, אחרת יפעילו סנקציות. גם השבתת אימונים על הפרק. האוהדים יגיעו לחודורוב בשישי

מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד האחים ניסנוב/צילום: גולשים

הפועל תל אביב אמורה לחזור בקרוב לאימונים לקראת שובה של הליגה בסוף החודש, אך בינתיים השחקנים פנו לאירגון השחקנים בנוגע לחל"ת אליו הוצאו רטרואקטיבית מה-26 לספטמבר עד ה-14 לאוקטובר.

במכתב שנשלח מאירגון השחקנים להפועל תל אביב, דורשים השחקנים לבטל את הקיצוץ במשכורת ולשלם להם את השלמת השכר בתוך 72 שעות. אם לא יקרה, עשויים השחקנים לפתוח בסנקציות, כשגם השבתת האימונים נמצאת על הפרק.

במכתב שנשלח על ידי ניר אלון ומושיקו מישאלוב נכתב: "אתמול, דרך התקשורת, הודעו עובדי הקבוצה שהם יוצאים לחל"ת. למרות שההודעה בוטלה זמן קצר לאחר מכן, קיזוז משכר ספטמבר בוצע שלא כדין, קרי: לשיטתכם הם היו 3 שבועות בחל"ת, רק לא ידעו שהם בחל"ת. בתקופה זו מדי יום השחקנים ביצעו אימונים בזום, באופן סדור, והתאמנו לפי דרישותיכם".

"אני דורש מכם לבטל לאלתר את הקיזוז ולהזין שכר מלא לשחקנים כבר כעת. העובדים קיבלו הנחיה חד משמעית לא לחתום על הניירת שהעברתם להם. יש דרך לנהל שיח ביחס לזכויות העובדים, הדרך שבחרתם בה היא לא זו. ככל שהדברים לא יתוקנו מיידית נדע כיצד להגיב משפטית וארגונית".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים, עומרי אלטמן, שי אייזן. לירון מולדובן
יחרימו אימונים? שחקני הפועל תל אביב/לירון מולדובן

כזכור, בהפועל הודיעו שלשום (שני) כי השחקנים ועובדי המועדון יוצאים לחל"ת רטרואקטיבית החל מה-26 לספטמבר ועד לחידוש האימונים. השחקנים הופתעו לראות שבתלוש השכר שלהם עבור ספטמבר קוזז החלק היחסי.

מה גם שפרט לכך ששמעו על החל"ת מהתקשורת, אף אחד לא הודיע להם על כך. מעבר לזה, אף אחד גם לא הודיע לשחקנים עד אתמול בלילה על חידוש האימונים היום, והשחקנים מצפים להודעה מהמועדון בנושא. ובינתיים, השחקנים כבר קיבלו הודעה מהצוות המקצועי כי נקבע אימון ראשון להיום אחר הצהריים.

באחד מארגוני האוהדים הודיעו היום כי עם חזרת האימונים יתחדשו גם המחאות נגד האחים ניסנוב. ביום שישי בבוקר צפויה הפגנה נוספת, הפעם במתחם חודורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully