וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שביעות רצון מהמחנה, מחמאות לאל עביד ורודריגס

13.10.2020 / 16:40

הירוקים מרוצים מאוד מהאווירה והקצב במחנה בסרביה לפני משחק האימון מול קולובארה (19:30, ספורט 1) והחמיאו לשחקני הרכש. קלארק וגרובס לא נמצאים במחנה ומחכים לתוצאות בדיקות קורונה שערכו בלונדון. שמשון: "רצינו לחזור לשגרה"

שחקני מכבי חיפה מוחים: "תחזירו לנו את הכדורגל"/צילום: שלומי גבאי עריכה: איתי עמרם

במכבי חיפה מרוצים מאוד מהימים הראשונים של מחנה האימונים בסרביה. למרות הקור העז במתחם האימונים, בקבוצה מעידים שהאימונים בקצב גבוה מאוד ותורמים. "יש פה סגל מצוין ורואים את זה", אמר גורם בכיר בקבוצה. "מחנה האימונים הזה מהווה דחיפה משמעותית לקראת החזרה לליגה".

בקבוצה שיבחו את איהאב אל עביד שנראה מצויין באימונים שלו. אל עביד חזר לפעילות אחרי פציעה ולמעשה מתאמן לראשונה עם חבריו מאז הגיע מבית"ר תל אביב בת ים, ובקבוצה הופתעו לטובה מהיכולת שלו. גם חוסה רודריגס זוכה לשבחים. "חוסה ואל עביד נראים נהדר" אמר גורם אחר. "גם גודסוויי דוניו משביע רצון והשתלב היטב. ברגע שטאלב טואטחה יגיע בהחלט אפשר יהיה להגיד שיש פה סגל פנטסטי ומושלם לנקודת הזמן הזו".

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה באימון. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
משתלב היטב. חוסה רודריגס/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

בקבוצה מייחסים חשיבות רבה במחנה לצד הפיזיולגי. "כולם מבינים את המורכבות של התקופה, רצנו בשיא האדרנלין בליגה האירופית ופתאום הכול נעצר. בגלל זה רצינו לחזור לשגרה כמה שאפשר, אמר לאתר הרשמי מאמן הכושר דרור שמשון. " זו לא בנייה של תכנית רגילה, שחקן כמו יאניק וילדסחוט למשל שנעדר לשלושה שבועות צריך להחזיר אותו בהדרגה. כל אחד מקבל את הדגשים לפי מה שהוא צריך. יש שחקנים שבא להם טוב מנוחה ויש שחקנים שצריכים יותר בנייה הדרגתית. יש פה צוות פיזיולוגי גדול, אנחנו עושים ביחד עם ניאל קלארק בדיקות לגבי כל אחד".

אגב, קלארק כמו גם פול גרובס לא נמצאים כלל במחנה האימונים. השניים נשארו לחופש בלונדון אחרי המשחק מול טוטנהאם וכעת הם מחכים לתוצאות בדיקת קורונה שעשו באנגליה. ברגע שיקבלו את תוצאות הבדיקה יוחלט האם השניים ינחתו במחנה בסרביה או יגיעו ישירות לארץ ויצטרפו לשחקני הנבחרת ולאחר מכן לקבוצה כשזו תחזור לארץ".

בחיפה עוקבים גם אחר מצבו של סאן מנחם ומקווים שלא מדובר בפציעה חמורה. אם מנחם יוכל לחזור לפעילות, הוא ישוב בעוד כמה ימים לאימונים ביחד עם קבוצת הנוער, כמו יתר שחקני הנבחרות של הירוקים שלא יצאו למחנה האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully