וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: המשחק בין וילרבאן לפנאתינייקוס בוטל

עודכן לאחרונה: 13.10.2020 / 20:12

הצרפתים שסובלים מגל נדבקים בקורונה לא יכולים להעמיד שמונה שחקנים למשחק מול היוונים. ועדה תקבע את תוצאת המשחק. ברצלונה: מירוטיץ' נדבק

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

המחזור הכפול הראשון של עונת היורוליג ייפתח הערב (שלישי), אבל התפרצות הקורונה בקבוצות השונות מטילה עליו צל כבד. לאחר שמשחקיה הקרובים של זניט סנט פטרסבורג בוטלו, לאור העובדה שנותרה עם שישה שחקנים בלבד שאינם נשאי הנגיף, גם המשחק בין וילרבאן לפנאתינייקוס לא יתקיים, זאת לאחר הודעה מטעם הנהלת המפעל.

המועדון הצרפתי הודיע כי 11 מאנשיו נמצאו חיוביים בבדיקות שנערכו לקראת המפגש הערב ב-21:45 עם פאו. לאור זאת, ביקשו בווילרבאן להכניס את הקבוצה כולה לבידוד, ולבטל את משחקיו הקרובים. ביום חמישי אמורה וילרבאן לארח את הכוכב האדום בלגרד, כשספק רב אם משחק זה אכן יתקיים. ועדה מטעם היורוליג אמורה לקבוע את תוצאת המשחק מול היוונים, שכאמור בוטל.

היוונים נחתו אתמול בליון, כשביום חמישי הם יתארחו אצל ברצלונה, שאמנם תקבל בחזרה את המאמן שרונאס יאסיקביצ'יוס, שהחלים מקורונה, אך כעת התבשרה כי אחד מכוכביה הגדולים ניקולה מירוטיץ', נמצא גם הוא חיובי לנגיף. כוכבה של ברצלונה עדכן בחשבון הטוויטר שלו כי הוא חיובי לקורונה. "לצערי לא אוכל להשתתף במשחק היום", אמר הפורוורד בן ה-29. "אני מרגיש טוב ופועל לפי הפרוטוקול הרפואי. אני רוצה לאחל הצלחה לחבריי, אתמוך בהם מרחוק".

דייויד לייטי שחקן וילרבאן. GettyImages
המשחק בספק. לייטי/GettyImages

חימקי מוסקבה, שסובלת גם היא מהנגיף, תטוס למדריד בסגל חסר במיוחד. רק שמונה שחקנים יעמדו לרשותו של המאמן רימאס קורטינאיטיס נגד ריאל, כפי שקרה במשחק הביתי במוצאי שבת מול ז'לגיריס קובנה.

גם מלאגה הספרדית, במדיה משחק גל מקל, הודיעה שאחד משחקניה נדבק בנגיף, ושהוא איננו סובל מסימפטומים ומרגיש טוב. כל שחקני הקבוצה ייבדקו פעם נוספת לפני משחק היורוקאפ מול בודוצ'נוסט מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully