וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל תל אביב הוצאו לחל"ת: "שמענו על זה בתקשורת"

12.10.2020 / 19:42

שחקני האדומים קיבלו את תלוש המשכורת של ספטמבר, בו התברר להם שקיבלו שכר מקוצץ כיוון שהוצאו לחל"ת כבר ב-26 בחודש. במועדון הודיעו: "הממשלה לא העבירו את סכומי הכסף שהובטחו. הממשלה אינה מעוניינת בהמשך קיום הכדורגל"

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים לקראת משחק ליגת האומות מול צ'כיה/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

קבוצות הכדורגל, השחקנים וכל העוסקים במלאכה ממשיכים לשלם את מחיר הסגר והעובדה שלא ניתן אפילו להתאמן. הפועל תל אביב הודיעה הערב (שני) כי היא מוציאה את כל שחקני המועדון והצוות המקצועי לחל"ת מהיום בו הפסיקו להתאמן ועד שיחזרו.

השחקנים קיבלו את תלוש השכר והתברר שהפועל תל אביב הוציאה אותם לחל"ת ב-26 בספטמבר, כשהתחיל הסגר. כלומר הם הוצאו לחל"ת רטרוקאטיבית. על כן, קוצצו לשחקנים קרוב ל-15% ממשכורת ספטמבר. השחקנים היו עצבניים ובמועדון אמרו: "לא נותרה לנו ברירה, במצב הכלכלי הנוכחי אי אפשר להתנהל ללא הכנסות ובלי משחקים. נשמח שהליגה תחזור ונחזיר לכל שחקן כל שקל ושקל".

שחקני הקבוצה שכרו את שירותיו של עורך דין רועי רוזן, שהסביר להם שלא ניתן להוציא עובדים לחל"ת באופן רטרואקטיבי. השחקנים זעמו וסיפרו שאף אחד לא אמר להם כלום והם קראו על הוצאתם לחל"ת דרך התקשורת.

שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
"הממשלה לא העבירה סכום כלשהו"/דני מרון

האדומים הודיעו: "שחקני המועדון והצוות המקצועי יצאו לחל"ת מיום הפסקת האימונים ועד לחזרת הכדורגל המקצועני לפעילות. כמועדון, לא רצינו להגיע למצב הזה, אבל לא נותרה לנו כל ברירה. הממשלה לא העבירה עד היום סכום כלשהו עבור תמיכות שהובטחו על ידי שריה - ובכך, לא מאפשרת את קיומו של ספורט מקצועני.

"אין הכנסות למועדוני הכדורגל, פעילות הענף הופסקה ונפגעה אנושות ע"י הממשלה - שככל הנראה אינה מעוניינת בהמשך קיומו של הכדורגל המקצועני. כולנו תקווה כי יימצא פתרון יעיל להחזרת הכדורגל במתווה כזה או אחר - וכולנו נשוב למגרשים במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully