וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחקני הנבחרת יתאמנו עם הנוער כשיחזרו, גורפינקל לא יצא למחנה

11.10.2020 / 9:15

גם המגן שנמצא עם הנבחרת הצעירה לא יצטרף למחנה. הוא וארבעת שחקני הנבחרת יחברו לאימוני קבוצת הנוער אם יהיה אישור לחזור לאימונים. טואטחה עשוי להצטרף בהמשך למחנה

תקציר: טוטנהאם - מכבי חיפה 2:7/ספורט 1

מכבי חיפה המריאה היום (ראשון) לסרביה שם תערוך מחנה אימונים. אתמול הודיעו הירוקים רשמית על היציאה למחנה ועל כך שעופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא ומוחמד אבו פאני ייעדרו ממנו בשל השתייכותם לנבחרת הבוגרת.

בשלב זה המחנה ייערך ללא מגן שמאלי טבעי שכן גם יהב גורפינקל לא יצא אליו בשל העובדה שהוא משתייך לנבחרת הצעירה. גורפינקל אמנם יסיים בעוד יומיים את התחייבותיו לנבחרת הצעירה אך לא יצטרף למחנה בשל העובדה שלא הייתה לו הפסקה מאימונים לאחר המשחק מול טוטנהאם, כמו מרבית חבריו. גורפינקל יזכה למנוחה, ולאחר מכן, אם יהיה אישור לחזור לאימונים, הוא יצטרף לקבוצת הנוער של המועדון שגם ככה מתאמנת בשל העובדה שתשתתף בליגת האלופות לנוער.

דולב חזיזה עם מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
חוזרים לעבודה. בכר וחיפה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה

גם ארבעת שחקני הנבחרת שלא נמצאים במחנה יצטרפו לקבוצת הנוער לאימונים אם יאושרו האימונים על ידי משרד הבריאות. מי שעשוי להצטרף ישירות למחנה הוא טאלב טואטחה. כזכור, המגן סיפר לחבריו שנותרו לו כמה דברים לסדר בבולגריה ואז יטוס לישראל כדי לחתום על חוזה במכבי חיפה. בחיפה כזכור סיכמו את כל הפרטים אל מול המגן ולמעשה מחכים רק לחתימה הרשמית של לודוגרוץ. אם החתימה תגיע בימים הקרובים טואטחה עשוי להגיע לבלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully