וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה יוצאת למחנה אימון בסרביה, ירדן שועה לא יצטרף

10.10.2020 / 21:27

לאחר שקיבלו את האישורים המתאימים הירוקים יטוסו וישהו שמונה ימים במדינה הירוקה. החלוץ יישאר בארץ לצורך המשך המשא ומתן

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים לקראת משחק ליגת האומות מול צ'כיה/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

מכבי חיפה תצא מחר (ראשון) בבוקר למחנה אימונים בסרביה. עקב הסגר שמוטל כרגע בארץ ועמו מגבלות מחמירות האוסרות על אימונים, החליטו במועדון לצאת למדינה בבלקן לאחר שקיבלו את כל האישורים הנדרשים לכך, תוך כדי תיאום עם מנהלת הליגות. הירוקים ינהגו בהתאם לתקנות שקבעה אופ"א לפני יציאה למשחקי חוץ. המשמעות היא שייערכו בדיקות קורונה לשחקנים ולאנשי הצווחת לפני היציאה מהארץ, השחקנים ישהו באיזור מבודד במלון בו ילונו ויאכלו בחדרי אוכל נפרדים. כמוכן, המועדון לא יאפשר לשחקנים לצאת לבלות ולסייר בעיר.

הקבוצה צפויה לשהות בסרביה, הנחשבת מדינה ירוקה, למשך שמונה ימים. הצוות המקצועי מתכנן לעבוד עם השחקנים בעיקר על כושר גופני וחזרה לכושר משחק, מאחר והקבוצה לא התאמנה כבר יותר משבוע. במקביל ליציאה למחנה האימונים, במכבי חיפה ממשיכים לפעול יחד עם המנהלת להשבת האימונים בהקדם לקבוצות הליגה שאינן משתתפות במפעלים אירופיים. שחקני הנבחרת סאן מנחם, מוחמד אבו פאני, עופרי ארד ונטע לביא לא יצטרפו לחבריהם בסרביה בשלב זה.

שחקני מכבי חיפה מתאמנים. מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
ישהו באיזור מבודד במלון בסרביה. שחקני מכבי חיפה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה

גם ירדן שועה לא יצטרף עם חבריו לנסיעה. החלוץ שאמור היה לצאת למחנה ישאר בישראל להמשך המשא ומתן, זאת לאחר שהמועדון נעתר לבקשתו ושל סוכנו דודו דהאן. עם שוב הקבוצה מחו"ל במידה ולא יבשיל המשא ומתן לחתימה, ישוב החלוץ להתאמן עם הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully