וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג הודיע: בית"ר ירושלים מפסיקה להתאמן עד ה-14 באוקטובר

10.10.2020 / 21:04

הבעלים נסוג מהחלטתו והצהיר: "הגעתי להסכמה עם משרד הבריאות. איומים וקנסות לא יגרמו לי לחדול מהמאבק הצודק"

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים לקראת משחק ליגת האומות מול צ'כיה/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

משה חוגג פרסם הערב (שבת) פוסט בו הוא מצהיר שבית"ר ירושלים מפסיקה להתאמן עד יום רביעי, ה-14 באוקטובר, אחרי שהוא עצמו הגיע לסיכום עם משרד הבריאות. הדברים הם המשך לחזרתה של הקבוצה לפעילות ובעקבות זאת השתת קנס עליה מצד מנהלת הליגה הגובה 100 אלף שקל.

חוגג כתב: "חשוב לי להבהיר בראשית הדברים שרק עתיד הכדורגל הישראלי עומד לנגד עיני ואני פועל בשבועות האחרונים ימים כלילות על מנת להחזיר את הענף לפעילות. לאחר סופשבוע רגוע חשבתי שוב על דבריי מיום חמישי נגד ארז כלפון ומשרד הבריאות, בעוד אני חושב שמנהלת הליגות עשתה עבודה רעה מאוד בניהול המשבר הנוכחי, לא היה נכון לתקוף אישית את ארז. מדובר באדם שעשה עבודה טובה במנהלת עד היום ולמעט המקרה הזה אני והוא מסתדרים מעולה.

"כתבתי שהכל פוליטי, במשברים כאלו קל לראות מי נגד מי, האינטרסים והאינטרסנטים פתאום בולטים ושקופים ובהיבט הזה היה טוב וחשוב לראות את המושכים בחוטים נחשפים. היו רגועים, בית"ר לא נמצאת בשום סכנת הדחה משום מפעל אירופאי, כל מה שאנחנו עושים נבדק לפני עם כל הגורמים הרלוונטיים, הכל לפי חוק".

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג. דן מרון, מערכת וואלה!
סיכם בעצמו עם משרד הבריאות. חוגג/מערכת וואלה!, דן מרון

חוגג הוסיף: "ביום חמישי הגעתי להסכמה עם משרד הבריאות שהבטיחו: 1. חזרה לפעילות מלאה ב-14 לחודש. 2. פיצוי כספי מלא לכל הקבוצות על תקופת הסגר. בתמורה הסכמתי להפסיק להתאמן עד ה-14 לחודש למרות שאנחנו מתאמנים על פי חוק.

"האיומים על הקנסות לקחו אותי אחורה, היה לי חשוב להבהיר שאיומים וקנסות לא יגרמו לי לחדול מהמאבק הצודק ולכן נתתי הוראה להמשיך להתאמן גם אתמול. לאחר שהבהרתי את הנקודה ושוכנעתי שמשרד הבריאות יעמוד במילתו אני עוצר את אימוני בית"ר עד יום רביעי. מחכה ומצפה לחזרת הליגה ויותר מכל, לחזרת הקהל בהקדם האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully