וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת המשחק מול צ'כיה: כל שחקני ואנשי הנבחרת שליליים לקורונה

10.10.2020 / 15:26

השחקנים יעברו בדיקה נוספת לקראת המשחק בליגת האומות (ראשון, 21:45), וייסמן וגולסה בתמונת ההרכב. על אף ההדחה, השחקנים התקשו להישאר אדישים לשיחת המוטיבציה של החלוץ לפני סקוטלנד: "זה הטריף את כולם"

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים לקראת משחק ליגת האומות מול צ'כיה/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

כל שחקני נבחרת ישראל ושאר חברי המשלחת נמצאו שליליים לקורונה אחרי שעברו בדיקות לקראת המשחק מול נבחרת צ'כיה מחר (ראשון, 21:45) בליגת האומות. בנבחרת יעברו בדיקה נוספת מחר ובצוות המקצועי מקווים לסגל מלא פרט לניר ביטון ולואי טהא, אך לוקחים בחשבון את כל האפשרויות. ללא קשר, בשל העובדה שהשחקנים השקיעו מאמץ אדיר לאורך 120 דקות בהדחה מול סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו, מתכוון המאמן וילי רוטנשטיינר לבצע מספר שינויים בהרכב, כאשר שון וייסמן ואייל גולסה נמצאים בתמונת ה-11. בצוות יערכו שיחות אישיות עם השחקנים, ומי שירגיש רגישות או עומס יחל את המשחק על הספסל. אחד השחקנים אמר: "כולם רוצים לעלות למשחק נגד צ'כיה ולתת הכול, זה מרגיש שאנחנו מרוסקים אבל גם מחוברים חזק ורוצים לשמור על זה, יש משהו מיוחד בנבחרת הזאת".

רבים נחשפו לנאום המוטיבציה המרגש של ערן זהבי לפני המשחק בסקוטלנד, כשהוא חנוק מדמעות כבר בתחילתו. גורמים בנבחרת אמרו כי "הנאום היה כל כך יוצא דופן לפני המשחק, שהייתה תחושה שאי אפשר לקחת לנו את זה, אם עוד קצת מזל זה היה קורה". השחקנים עצמם אמרו על הנאום: "זה היה כל כך מרגש ומדרבן, כמו שערן אמר, הוא לא מדבר לפני המשחקים, הוא בשקט שלו, ופתאום זה הטריף את כולם, בגלל זה גם כאב לכולם עליו עוד יותר שהוא החטיא את הפנדל, הוא המנהיג של הנבחרת הזאת".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל לאחר החמצת הפנדל. רויטרס
הטריף את כולם. זהבי/רויטרס

בנוגע לעתידו של רוטנשטיינר, על אף התחושה כי לא ימשיך, ההחלטות יתקבלו לאחר שני המשחקים הקרובים, כאשר ייתכן כי גם לדעה של השחקנים תהיה משקל. שמו של יוסי אבוקסיס הפך שוב לרלוונטי בעקבות ההדחה, אך עדיין, בהתאחדות הבהירו כי ההחלטות יתקבלו בקרוב לאחר מספר דיונים שייערכו, כולל זה של חברי וועדת האיתור, שמאמינים במאמן האוסטרי ומעריכים אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully