וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי טאלב טואטחה: הוא יגיע בימים הקרובים כדי לסגור במכבי חיפה

9.10.2020 / 10:56

המגן שכבר הוצא מסגל לודוגורץ לליגה האירופית סיפר לחבריו שהעסקה נסגרה עקרונית, ואם לא תתרחש תפנית דרמטית הוא ימריא לישראל בקרוב. גורמים המעורים בפרטים: "כל התנאים סוכמו, חסרה רק חתימה של הבולגרים". יאניק וילדסחוט קיבל אישור לחזור לאימונים

ערן זהבי לאחר ההפסד הכואב של נבחרת ישראל לסקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

טאלב טואטחה קרוב מאוד לחתימה במכבי חיפה, כך טוענים כמה שחקנים המקורבים מאוד למגן השמאלי. בימים האחרונים הואץ המשא ומתן בין הצדדים, וטואטחה כבר קרוב להגיע לסיכום על עזיבת לודוגורץ הבולגרית. אם לא תתרחש תפנית של הרגע האחרון, הוא אמור להמריא לשיראל בימים הקרובים כדי לחתום רשמית במכבי חיפה, אליה יחזור לקדנציה נוספת. בשיחות עם חבריו, אמר טואטחה שבשבוע הבא הוא יטוס ארצה.

מכבי חיפה סימנה את המגן כבר לפני תקופה ארוכה והמאמן ברק בכר מאוד מעוניין בו. חיפה כבר הגיעה לסיכום של כל הפרטים בתנאי החוזה של המגן ולמעשה כל שנותר לפתור את הפערים מול לודוגורץ. כעת נראה שנעשה צעד משמעותי בכיוון הזה, והמגן קרוב מאוד לחזרה לאקסית. לפי גורמים המעורים בפרטי העסקה, "כל התנאים סוכמו, וחסרה רק חתימה של הבולגרים".

שחקן נבחרת ישראל, טאלב טואטחה. ברני ארדוב
בדרך חזרה לישראל. טואטחה/ברני ארדוב

בקבוצה מחכים לתוצאות של בדיקת הקורונה שעברו כל השחקנים. בחיפה מקווים שאף אחד לא נדבק בנגיף ואם זה מה שיקרה, הקבוצה לצאת כבר מחר בערב לסרביה למחנה אימונים. בחיפה מחכים גם לאישור של משרד התחבורה ליציאה לבלקן. עומרי גלזר וירדן שועה ערכו גם הם בדיקת קורונה, אך בצוות המקצועי יצטרכו להחליט האם השניים ייצאו עם יתר השחקנים. מי שיחזור בקרוב לשגרת אימונים הוא יאניק וילדסחוט, שסיים את תקופת הבידוד והוגדר כמחלים על ידי משרד הבריאות. שחקן הכנף ההולנדי יוכל לחזור לאימונים באופן מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully