וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ששוחרר: דיוגו ורדאסקה הגיע לבית וגן ומתאמן עם בית"ר

עודכן לאחרונה: 8.10.2020 / 10:15

הבלם התאמן עם יתר השחקנים ויבקש הבהרות. במועדון לא מתרגשים מהאיומים של גרוטו: "הטורניר שנרשמנו אליו מצריך שני אימונים ביום". הישראלים שקיבלו הודעת שחרור עשויים לתבוע גם את 30 האחוזים שקוצצו משכרם

מנור סולומון מדבר לקראת המשחק מול נבחרת סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

בבית"ר ירושלים לא מתרגשים מהמכתב המאיים ששיגר אתמול (רביעי) הפרופסור איתמר גרוטו למנהלת הליגה בעקבות החזרה של הקבוצה לאימונים. כזכור, אמש הקבוצה הודיעה כי נרשמה לליגת 6X6 של פיפ"א, מה שכביכול מאפשר לה לחזור לאימונים במסגרת ההיתר לפעילות של קבוצות המתחרות באירופה. "אנחנו פועלים בהתאם לחוק, יש לנו חוות דעת משפטית והמשטרה עצמה אישרה לנו להתאמן. עדיף שגרוטו ירד מהעץ, לא ניתן לו להרוס את הספורט", הגיבו במועדון. "עצם זה שהוא מאיים להפסיק אימונים לקבוצות שמשחקות באירופה מסביר כמה הוא מנותק ולא מבין את הנזק שהוא גורם לענף שלם לדורות".

שחקני הקבוצה ממשיכים היום באימונים כאשר קבוצות נוספות יצרו קשר עם ראשי המועדון והבהירו כי גם הם מתכוונים לחדש את האימונים בימים הקרובים. אגב, אחד השחקנים שהשתתפו באימון הוא דיוגו ורדאסקה, זאת למרות שהבלם כבר שוחרר מהמועדון לפני יומיים. במועדון אמרו אתמול בציניות: "טורניר כמו שנרשמנו אליו מחייב שני אימונים ביום, חייבים הכנה אינטנסיבית".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא מתקפל. משה חוגג/ברני ארדוב

האימון נערך אתמול כמעט ללא מגע עם מרחקים בין השחקנים, כאשר סלובודן דראפיץ' ושי ברדה היו עם מסכות לאורך האימון. דיוגו ורדאסקה נחת בישראל על מנת לאסוף את חפציו, אך עדיין ידרוש הבהרות וייתכן שאף יבקש לממש את חוזהו ולהמשיך להתאמן. השחקן אמר גם אתמול: "זה לא נורמלי מה שקורה כאן, לפני שטסתי תורגלתי בהרכב לקראת משחק הליגה ועכשיו הכול התהפך בלי שקרה כלום. מקווה שדברים יסתדרו". הקבוצה אמורה לארגן טיסה לאנטואן קונטה לשבוע הבא, והצרפתי אמור להצטרף לאימונים.

בשל הבעיות בקבלת רשת הביטחון מהמדינה, בבית"ר יודעים שלא יוכלו לצרף את ירדן שועה או חלוץ אחר בחלון הבא מבלי שישתחררו מכל השחקנים להם שלחו מכתבים. דן איינבינדר, אור זהבי ושלומי אזולאי התאמנו כרגיל אתמול, ובשלב זה עורכי הדין של השחקנים נמצאים בתכתובות מול המועדון וטוענים כי בכל מקרה הם כבר עברו בבקרה ושום מכתב שבית"ר תשלח שלא בהסכמה לא יגרום לכך שיירדו מתקציב שכר השחקנים.

המחלוקת הזו הופכת את התסריט שבית"ר תקבל סיוע מהמדינה לכמעט בלתי אפשרי. נציגי השחקנים הבהירו אמש: "מדובר בהפרה בוטה של החוק. אם בית"ר רוצה לשחרר אותם, השחקנים יקבלו את כל מה שמגיע להם בנוסף לפיצוי על הנזק, וידרשו לקבל בחזרה גם את 30 האחוזים שקיצצו בשכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully