וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוגו ורדאסקה יתבע מבית"ר ירושלים מעל מיליון יורו

7.10.2020 / 19:25

מעבר לעונה הנוכחית, מתברר כי לשחקן חוזה לעונה נוספת בשכר של 300 אלף יורו, אם ישחק 70% מהמשחקים וביטול ההסכם עשוי לחייב את בית"ר. הבלם: "אני רוצה להישאר, לא עשיתי שום דבר שמגיע לי יחס כזה"

קשר בית"ר ירושלים מתאוסיניו נוחת בישראל/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים אמנם שלחה מכתב לבלם הפורטוגלי דיוגו ורדאסקה על הפסקת ההסכם בין הצדדים, אך אם לא תצליח להגיע איתו לפיצוי מוסדר, היא תעמוד בפני תביעה כספית גדולה באופ"א.

השחקן התייעץ בימים האחרונים עם שני עורכי דינו בפורטוגל, כאשר מתווה התביעה מבוסס על שנתיים חוזה ולא שנה אחת. בנוסף, השחקן ידרוש את 30% הקיצוץ מהעונה הנוכחית. מדוע שנתיים? כי מעבר לחוזה לעונה הנוכחית בסך 270 אלף יורו נטו (לפני קיצוץ) לבלם יש חוזה לעונה נוספת ב-300 אלף יורו נטו, המותנה בכך שישחק ב-70% מהמשחקים.

דיוגו ורדאסקה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
פגוע מאוד מההתנהלות של בית"ר. ורדאסקה/דני מרון

עורכי דינו של השחקן בדקו את הסוגייה ובמידה שחותכים את הבלם ולא ניתנת לו הזדמנות אמיתית להתמודד, הוא זכאי לדרוש את חוזהו לעונה נוספת. השנתיים האלה מוערכות בסכום של כ-800 אלף יורו ברוטו, כאשר בנוסף יתבע השחקן סכום גבוה נוסף על הנזק המקצועי והכלכלי שנגרם לו עם שחרורו לאחר סיום החלון באירופה.

הבלם נחת הערב בישראל, לאסוף את חפציו ולחזור לפורטוגל, אך הוא עדיין מקווה שברגע האחרון יימצא פתרון והוא יישאר בבית"ר. ורדאסקה מאוכזב מאוד מהיחס כלפיו. הוא אמר ביממה האחרונה: "אני רוצה להישאר בבית"ר, רוצה לחזור להתאמן עם הקבוצה, זה לא נכון שרציתי לעזוב. הייתה לי הצעה מאפואל ניקוסיה, הצעה אטרקטיבית מאוד והעדפתי להישאר בבית"ר.

"בגלל המצב בישראל והעובדה שחברה שלי והמשפחה רחוקים זה קצת הקשה עליי, דיברתי עם זה עם סלובודן דראפיץ', הוא הבין אותי ונתן לי אישור לצאת לחופש כדי לראות את המשפחה ולחזור חדש. אני פגוע מאוד מהדרך שבה בית"ר מתנהלת מולי, לא עשיתי שום דבר שמגיע לי יחס כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully