וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קייס גאנם עבר רשמית מהפועל באר שבע עד תום העונה, נמשך החיפוש אחר מגן

6.10.2020 / 15:16

הקבוצה הבהירה לחלוץ שהיא בונה עליו והמעבר הושלם: "מקווה להחזיר על המגרש". להפועל חיפה אין אופציה לרכוש את השחקן בתום העונה

נבחרת ישראל מתאמנת לקראת סקוטלנד/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

חלוצה של הפועל באר שבע קייס גאנם הושאל היום (שלישי) באופן רשמי להפועל חיפה. כידוע כבר אתמול סיכם גאנם מול חיפה את כל פרטי החוזה שלו, והיום לאחר שנסגרו כל הפרטים האחרונים בין החלוץ לבין באר שבע הושלמה העסקה, והמועדון מהדרום הודיע רשמית על השאלתו של החלוץ עד תום העונה. "שמח להגיע למועדון עם מסורת וקהל כמו הפועל חיפה שיש לה שאיפות להגיע לפליאוף העליון", אמר גאנם, "תודה ליואב כץ וחיים סילבס על האמון. מקווה להחזיר במגרש ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות".

להפועל חיפה אין אופציה לרכוש את השחקן בתום העונה, והוא יחזור אוטומטית לבאר שבע. גאנם קיבל מסרים מהצוות המקצועי של חיפה לפיהם הוא יהיה פקטור משמעותי מאוד בהתקפה של הקבוצה מהצפון, ולכן העדיף להגיע לחיפה, למרות העובדה שבאר שבע תשחק באירופה ועל אף שקיבל הצעות ממועדונים אחרים.

יואב כץ אמר: "אני בטוח שצירופו של גאנם יוסיף רבות לאיכות החלק ההתקפי שלנו. מדובר בשחקן צעיר נוסף שצרפנו לקבוצה כחלק ממדיניות של הצערת הסגל בדמות החתמת שחקנים בעלי פוטנציאל הן מליגת העל והן מקבוצת הנוער".

טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים מול קייס גאנם שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
אתגר חדש. גאנם/דני מרון

מלבד גאנם, בחיפה היו רוצים מאוד לצרף מגן שמאלי, אך ככל הנראה אם לא יקרו הפתעות של השעות האחרונות שך החלון, בקבוצה יחכו לחלון ההעברות המיוחד שייפתח בסמוך לפתיחת המשחקים על מנת לצרף מגן. האופציה המובילה היא מגן זר לתפקיד, אך בקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות אצל מכבי חיפה, ואם היא אכן תצרף את טאלב טוואטחה, בהפועל חיפה ינסו לקלוט את המגן שיעזוב את מכבי חיפה - יהב גורנפיקל או סאן מנחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully