וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאף: "חלק מהשחקנים מתקשים להתאמן אפילו בזום", קונסטנטין: "מרגיש שלקחו לי חלק מהלב"

4.10.2020 / 14:53

קשר בית"ר ירושלים על המצב הלא פשוט: "קבוצת הווטסאפ של השחקנים דוממת, כל אחד בפינה שלו, לא יודע מה לעשות עם עצמו". חברו לקבוצה: "העצירה זה הסיוט הכי גדול של שחקן כדורגל"

קשר בית"ר ירושלים מתאוסיניו נוחת בישראל/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

גם בבית"ר ירושלים הופסקו האימונים בשל המצב בישראל. קשר הקבוצה, אופיר קריאף, דיבר על כך בהרחבה. "אחרי שכבר התחלנו לעצור את האימונים זה שבר שחקנים", אמר קריאף. "חלק מהשחקנים מתקשים להרים את עצמם ולהתאמן אפילו בזום, הם נכנסו לדאון. קבוצת הווטסאפ של השחקנים דוממת, כל אחד בפינה שלו, לא יודע מה לעשות עם עצמו. זה כמו להיות מובטל, זאת השיגרת חיים שלנו, האדרנלין, קמים ומחכים לאימון. כבר נכנסנו לכושר כקבוצה, התחברנו עם הצוות החדש, זה פשוט מחזיר את הכול אחורה".

קריאף הוסיף: "אנשים חושבים שאפשר לעצור ואחרי זה לחזור לעניינים בכמה ימי אימונים, זה מצחיק, מי שחושב ככה לא מבין בספורט. לא להתאמן שבועיים מחזיר את הקבוצה לשלב של תחילת אימונים, גם ככה המשחק היחיד שלנו היה באוגוסט. כשחושבים על זה שהקבוצות שמתמודדות באירופה ממשיכות להתאמן זה בכלל הופך את הכול ללא ספורטיבי. איזה ספורטיביות תהיה אם נפגוש עוד שלושה שבועות או חודש את מכבי תל אביב או הפועל באר שבע שמתאמנות ומשחקות בזמן שאנחנו צריכים להיות בזום? זה נראה רציני למישהו? זה לעשות צחוק".

קריאף סיים: "בפלייאוף שיחקנו תחת הקורונה, כולם שמרו והדברים עברו בצורה תקינה. גם אם יש עכשיו קצת חולים, יש סגלים גדולים ואפשר להתמודד עם הכול, השחקנים והמועדונים מוכנים לזה. כל המדינה בהפגנות והתקהלויות ולא שומרים, אבל אנחנו שעמדנו בכל מה שביקשו מאיתנו משביתים אותנו, זה הגיוני? אני יושב בבית ורואה כדורגל בכל העולם, החזירו אותנו להיות אוהדים חובבי כדורגל מהכורסא במקום שחקנים במגרש".

שלום אדרי, אופיר קריאף, דיוגו ורדאסקה, אנז' פרדי פלומן שחקני בית"ר ירושלים באימון. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
״כמו להיות מובטל״. קריאף/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

גם שי קונסטנטין התייחס למצב הלא פשוט: "העצירה זה הסיוט הכי גדול של שחקן כדורגל. אתה עושה הכנה נכונה, שני אימונים ביום, משחקי אימון, מגיע מוכן לעונה ואז עוצרים הכול לשבועיים-שלושה בלבד. אתה מנסה לשמר, אבל לרוץ 500 מטר מהבית זה לא אופטימלי, זה לא דומה לכלום, אתה יכול לשמר אולי 20% ולא יותר מזה. כל שחקן שתשאל אותו איך חוזרים אחרי שבועיים שלושה יגיד לך שזה כמעט הכול מהתחלה. במיוחד שאחרי זה מצופפים את העונה ל-2-3 משחקים, הרמה יורדת, שחקנים נפצעים, אלה דברים שמי שמחליט צריך לחשוב עליהם וזה מה שעושים כרגע".

"קיבלנו תכנית מהמאמן כושר, אבל קשה ליישם. אתה צריך לחפש את עצמך ברחובות. אני מרגיש שלקחו לי חלק מהלב, חלק מהגוף. אנחנו ספורטאים מקצוענים, ולעצור את זה כל שבועיים וכל חודשיים זה לא רציני. הספקנו להיות עם הצוות החדש שלושה שבועות, הכנה טובה, קלטנו את מה שהם רוצים להעביר ונראינו טוב במשחקי האימון, והכול נעצר. ועזוב אותנו, יש מאות אלפי אנשים שחיים ונושמים כדורגל, שרק מחכים למשחקים בשביל קצת נחת וחיוך, ובמקום לקרב אלינו את כולם ולעשות להם טוב גורמים גם להם צער ומרחיקים אותם מהענף, שהרי גם כך אין קהל במשחקים, אז לפחות את המינימום הזה, קצת חיוך בזמן הסגר".

היתרון של קונסטנטין: "עוד לא יצא לי להיות מלך שערים של קבוצה, אולי של בני יהודה הייתי מלך השערים 20 דקות, היה לנו לפני שנתיים מחזור ראשון נגד מכבי פתח תקוה ושמתי את הגול הראשון של העונה. וברצינות, חשוב לי לציין, גם שביקשו בפלייאוף עמדנו בכללים, ובכל העולם גם שיש חולי קורונה והם משחקים. ואם החריגו את מכבי ובאר שבע ומותר להם להתאמן, אז למה לנו אסור? אין לי טענות אליהן, אבל זה יוצר פער מקצועי, שאנחנו יושבים בבית והם מתאמנים במסגרת, באימונים סדירים, זה יוצר פעריים פיזיים גדולים שלא ניתן לגשר בשבוע או שבועיים אימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully