וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מרב מיכאלי לשר הבריאות: "אפשר פעילות מועדוני ספורט"

3.10.2020 / 21:49

הח"כ ממפלגת העבודה מצטרפת למאבק של הקבוצות וההתאחדויות, כששיגרה מכתב לשר אדלשטיין: "מדובר באיום של ממש על קיומו ושרידותו של הספורט המקצועני בארץ"

תקציר: טוטנהאם - מכבי חיפה 2:7/ספורט 1

לחצים רבים מופעלים על שר הבריאות יולי אדלשטיין לחדש את פעילות מועדוני הספורט, ואליהם הצטרפה היום (שבת) גם ח"כ מרב מיכאלי ממפלגת העבודה, ששיגרה מכתב בהול לשר.

"היעדר האפשרות של המועדונים לקיים אימונים ומשחקים פוגעת פגיעה אנושה בכושרם של
השחקנים והשחקניות, בקבוצות, ובקהל האוהדות והאוהדים העצום שלהןם", כתבה ח"כ מיכאלי, "למעשה, מדובר באיום של ממש על קיומו ושרידותו של הספורט המקצועני בארץ. אורכו של הסגר הנוכחי, ללא כלמועד ריאלי לסיומו, יביא לכך שהשבתת האימונים תביא לפגיעה חמורה בכשירות הספורטאים, להורדת הרמה המקצועית של מרבית מועדוני הספורט המקצועי בישראל ולחיסול בפועל של ענפי ספורט רבים הפועלים בישראל. הדבר אף עלול להביא לפגיעה כלכלית אנושה בספורטאים רבים שהוצאו לחל"ת וייאלצו לעזוב את עיסוקם הספורטיבי עקב הצורך להתפרנס. אוסיף כי ההשבתה עלולה להביא לגל עזיבה המונית של זרים המשחקים במועדוני הספורט בישראל עקב רצונם לשמור על כשירותם.

ח"כ מרב מיכאלי במהלך כינוס ועדת החוקה | אישור הגבלות הקורונה 25 בספטמבר 2020. דוברות הכנסת, אתר רשמי
פגיעה קשה במורל הציבורי. ח"כ מיכאלי/אתר רשמי, דוברות הכנסת

עוד כתבה ח"כ מיכאלי: "החלטת משרדך להימנע מלהחריג את כלל מועדוני הספורט מהשבתת הפעילות מנוגדת להיגיון אפידמיולוגי, שכן במשחקי ספורט בליגות הבכירות שהתקיימו אך לאחרונה במסגרת המתווה שהוסכם עלו נתוני הדבקה אפסיים. משכך, ובהנתן הנזקים העצומים שהיא גורמת, זוהי החלטה בלתי סבירה ונטולת כל מנגנון איזון נדרש.

"זאת ועוד; ההחלטה לסגור את הליגות מבטאת ביתר שאת את הניתוק העצום בין הציבור לבין נבחריו. האפשרות של אזרחיות ואזרחים להמשיך ולצפות במשחקים של המועדונים אותן הן אוהדות גם בימי הסגר מהווה להיות נקודת אור ושפיות בימים הלא קלים שעוברים על כולנו. שלילת האפשרות הזאת פוגעת פגיעה עמוקה במיוחד במורל הציבורי וביכולתו לשאת את הקשיים והגזירות המוטלים עליו חדשות לבקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully