וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הוציאה את השחקנים ואנשי הצוות לחל"ת - וצירפה שחקן

עודכן לאחרונה: 3.10.2020 / 15:27

מנכ"ל הקבוצה הבהיר לשחקנים כי הם לא ייפגעו כספית, וכי שכרם יושלם במקביל לפיצוי מביטוח לאומי. הקבוצה צירפה את אלן אנג'י בהשאלה מגראסהופרס עד סוף העונה

תקציר: הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן 0:1/ספורט 1

בני סכנין הודיעה היום (שבת) לשחקנים ולאנשי הצוות המקצועי כי המועדון מוציא אותם לחל"ת. בעוד שחלק מקבוצות ליגת העל מחפשות מחנה אימונים בחו"ל כדי להתאמן בזמן הסגר, סכנין היא הקבוצה הראשונה בליגת העל שעושה מהלך כזה, אותו הסבירה בשל האיסור להתאמן. שחקני הקבוצה הופתעו כשגילו את הבשורה, כאשר חלק מהשחקנים אף כועסים על כך שהקבוצה בחרה באופציה של חל"ת ולא מנסה למצוא פיתרון כדי להתאמן בזמן הסגר, דוגמת אימונים בחו"ל.

למרות הוצאה לחל"ת של שחקנים ואנשי המועדון בסכנין עדיין בוחנים את האופציה של אימונים בחו"ל וזאת רק אם היא הגיע מימון במנהלת הליגה או ממשרד האוצר. "אם מרבית הקבוצות ימצאו דרך. לעקוף את הסגר ואנחנו נהיה בחלת זו תהיה מכת מוות מקצועית", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו מקווים שההנהלה מבינה את זה".

בשיחת זום שנערכה בין המנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום לשחקנים הוסבר כי אף שחקן לא ייפגע כספית מהמהלך ולמעשה במועדון ישלימו לשחקנים את המשכורות לאחר החזרה מחל"ת. במועדון בונים על המענק שיקבלו השחקנים מביטוח לאומי בתקופת החל"ת ומתכוונים להשלים את ההפרש כדי ששכר השחקנים בתקופה זו לא ייפגע.

שחקן בני סכנין סארי פלאח. ברני ארדוב
השחקנים כועסים. סארי פלאח/ברני ארדוב

בתוך כך, הודיעו בקבוצה על צירופו של הקשר האחורי הליברי אלן אנג'י. השחקן הצטרף בהשאלה מגראסהופרס השוויצרית, כשלסכנין יש אופציה לרכוש את אנג'י בתום התקופה. עדיין לא ברור מתי יצטרף השחקן נוכח הודעת הקבוצה מוקדם יותר על ההוצאה לחל"ת.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully