וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוקלת להתאמן בחו"ל, ניסיונות לצרף את טואטחה

3.10.2020 / 11:30

הירוקים מודאגים מהיעדר האימונים ופנו למנהלת הליגות בבקשה לסיוע. במועדון רוצים את המגן ושוקלים לצרף שחקן נוסף בעמדה קדמית

תקציר: טוטנהאם - מכבי חיפה 2:7/ספורט 1

מכבי חיפה נחתה אמש (שישי) בארץ אחרי התבוסה לטוטנהאם כאשר במועדון מאמינים שבקבוצה יידעו להתאושש מנטלית מהמשחק. החשש העיקרי שמעסיק את אנשי המועדון זה היעדר האימונים בשל הסגר בעוד ששתי היריבות הגדולות על תואר האליפות, מכבי תל אביב והפועל באר שבע ימשיכו להתאמן. בחיפה ישקלו את האפשרות לצאת למחנה אימונים בחו"ל כשבכל מקרה במנהלת עובדים אל מול משרד האוצר בעניין המימון.

ראשי המועדון פנו במכתב למנהלת הליגות לסייע באישור יציאה לאימונים בחו"ל במתכונת דומה למשחקי אופ"א(תחת בידוד, בדיקות ובמדינה ירוקה בלבד). עיקר הבעיה כעת הינה בתאריך החזרה לאימונים שאינו ברור ואינו ודאי ולכן לא ניתן כעת לתכנן את זמני המחנה. "המצב בו אין אימונים, ואף תאריך ודאי לחזרה לאימונים לא ידוע, מהווה פגיעה לא פשוטה בקבוצה ובעתידה המקצועי. יחד עם המנהלת אנחנו מנסים למצוא פתרונות", אמרו בחיפה.

טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
במכבי חיפה מעוניינים לראות אותו שוב בקבוצה. טואטחה/רויטרס

בגזרת הרכש במועדון רוצים לצרף את טאלב טואטחה ויקבלו החלטה בנוגע לשחקן נוסף בעמדה קדמית במועד ההעברות המיוחד שייפתח ל11 ימים לפני החזרה למשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully