וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה הגיעו לתמוך בקבוצה, לביא: "זה מרגש אותנו"

2.10.2020 / 22:26

כמה ירוקים הגיעו לעודד את השחקנים אחרי התבוסה בידי טוטנהאם, הקפטן: "אתם חסרים לנו כל כך, נעשה הכול כדי להחזיר לכם"

תקציר: טוטנהאם - מכבי חיפה 2:7/ספורט 1

כמה אוהדי מכבי חיפה הגיעו לתמוך הערב (שישי) בשחקני הקבוצה שחזרו מאנגליה אחרי התבוסה 7:2 על ידי טוטנהאם. האוהדים תלו את השלט "גאוות חיפה". הירוקים בתגובה הוציאו הודעה בשם הקפטן נטע לביא, שלא הגיע עם השחקנים לארץ אלא המשיך ישירות לסקוטלנד לקראת המשחק של הנבחרת שם בחמישי.

שחקן מכבי חיפה, נטע לביא. GettyImages
הודה לאוהדים מסקוטלנד. לביא/GettyImages

"בדיוק כשהגעתי למלון בסקוטלנד, קיבלתי את התמונה המרגשת הזו. תמונה של אוהדים שאחרי ערב לא פשוט בחרו לעזוב את המשפחות שלהם ערב חג ובאו לתמוך בשחקנים בדרך חזרה לחיפה. אין לכם מושג כמה זה מרגש לדעת שאתם מאמינים בנו. זה נותן לנו המון כוח, רצון ומוטיבציה לעשות הכול בשביל להחזיר לכם. תודה ענקית ממני ומכל השחקנים (לכן בחרתי שהפוסט הזה יהיה בדף המועדון ולא שלי האישי). אתמול עשינו הכול, באנו לשחק התקפי ולנצח, זה הדנ"א של המועדון שלנו.

"שילמנו מחיר, נלמד מהטעויות ועם הביקורת נתמודד. נכון התוצאה לא פשוטה, אבל זו דרכנו להגיע לנצח בכל מגרש ונגד כל קבוצה. הידיעה שאתם איתנו מחזקת אותנו, אתם חסרים לנו כל כך. בדרך שאנחנו עושים יש חור גדול ביציע. החיזוק והתמיכה שלכם היום הם משהו שלא מובן מאליו, משהו מיוחד ששייך לנו ולכם, נעשה הכול כדי להחזיר לכם. הכול. חג שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully