וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל כחילה יתלונן במשטרה: שוחררתי מאטרומיטוס באמצעות דו"ח חניה מזויף

2.10.2020 / 13:35

הבלם מילא פרטים בדו"ח חניה וגילה כי לאחר מכן זה הפך למסמך השחרור שלו. היוונים מכחישים, כחילה החליט להגיש תביעה בפיפ"א

ערן זהבי מקדיש את ניצחון פ.ס.וו לאוהדים/מתוך הטוויטר של פ.ס.וו איינדהובן

הבלם טל כחילה, ששוהה ביוון והיה משוכנע שהוא תחת חוזה באטרומיטוס, הופתע לשמוע כי חוזהו לעונה נוספת הותר והוא משוחרר מהמועדון. לאחר בירור שנעשה, טענו השחקן ואביו כי דו"ח חניה שקיבל, בעקבותיו מילא את פרטיו האישיים, זויף ב-20 לאוגוסט עם חתימה ולאחר מכן נוספו לו גם פרטים לפיהם השחקן מאשר את שחרורו מהמועדון. בנוסף, טענו במועדון כי יש להם מסמך שמאשר את הגעתו של כחילה למשרדי ההתאחדות המקומית בכדי לחתום על שחרורו.

טל כחילה. האתר הרשמי של אטרומיטוס, אתר רשמי
הגיש תלונה בטענה לזיוף. טל כחילה/אתר רשמי, האתר הרשמי של אטרומיטוס

כחילה ואביו מכחישים זאת ושכרו עורך דין מקומי שיסייע. כחילה אף צפוי להגיש תלונה במשטרה בנושא בימים הקרובים. אטרומיטוס חייבת לשחקן שכר של חודשיים בסך כ-20 אלף יורו, וכמו כן במועדון שללו מהשחקן את הרכב והדירה המגיעים לו, בטענה כי בקרוב ימצא קבוצה חדשה. כאמור, השחקן מכחיש מכל וכל כי חתם על מסמך שחרור והגיש תלונה בטענה לזיוף. בקבוצה היוונית לא מוכנים להודות בכך וטוענים בתוקף כי חתם על שחרור וסיים דרכו במועדון.

בעקבות הסיטואציה החליט השחקן להגיש תביעה בפיפ"א נגד המועדון בגין הנזק שנגרם לו והתנהלות היוונים. כחילה חתם לפני כשנה על חוזה לשנתיים עם היוונים. לאחרונה התעניינה הפועל תל אביב בשחקן אך הפערים הכספיים היו גדולים, מה גם שהמו"מ עם היוונים בנוגע לפיצוי נתקע. כעת יחפש הבלם קבוצה חדשה, בחו"ל או בארץ, בתקוה לפתוח דף חדש ונקי יותר בקריירה.

אהוד כחילה סיפר היום: "זה התחיל כשניגשנו להתאחדות היוונית וגילינו שטל משוחרר, זה נשמע לא הגיוני. התברר שיש מסמך שטל חתום עליו, המסמך הזה הגיע אלינו אחרי ארבעה ימים והתברר שזה מסמך של דו"ח עירוני שפעם גררו לטל את הרכב וכדי לקבל את הרכב הוא היה צריך למלא טופס עם הפרטים, המסמך היה ביוונית, טל לא הסכים לחתום, המנהל קבוצה ביקש רק לרשום את הפרטים ואמר לטל שלא צריך לחתום וככה הוא יקבל את האוטו בחזרה. טל רשם את הפרטים בלי לחתום, בתחתית הדף והיו שורות ריקות הם הוסיפו בכתב יד ביוונית שהמועדון וטל הסכימו על פרידה בהסכמה ללא פיצוי".

  • עוד באותו נושא:
  • טל כחילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully