וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים נחתה. תומאס: "היה מכוער, אבל לא נוריד את הראש"

1.10.2020 / 19:23

מחזיקת הגביע נחתה בישראל לאחר התבוסה בטורניר סיום העונה של ליגת האלופות. אריאל: "צריכים להיות מאוחדים". הקבוצה תתאמן כרגיל

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

הפועל ירושלים נחתה היום (חמישי) בישראל לאחר המפלה מול בורגוס וההדחה ברבע גמר טורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות של פיב"א. השחקנים של עודד קטש היו נרפים מול הספרדים שפתחו חזק ולא הורידו את הדוושה מהגז בדרך ל-65:92 חד וכואב על מחזיקת הגביע הישראלית. בניגוד לשאר קבוצות הליגה, הפועל ירושלים תוכל לשוב להתאמן גם בתקופת הסגר זאת בעקבות היותה קבוצה המשתתפת במפעלים אירופיים.

אדם אריאל נשמע שבור לאחר התבוסה ואמר לאחר הנחיתה בארץ: "זו באמת אכזבה גדולה בשבילנו. הם קפצו עלינו מההתחלה וקיבלנו את השוק הראשוני ולא הצלחנו להגיב. יש פה אכזבה גדולה בקבוצה, אבל אנחנו צריכים להרים את הראש ולהסתכל קדימה כי יש עוד עונה ארוכה. אנחנו צריכים להיות מאוחדים ולצאת מזה חזקים יותר".

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל מול שחקן בורגוס תאד מקפאדן. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
"צריכים להרים את הראש". אדם אריאל/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

טיישון תומאס: "זה היה משחק מכוער. בורגוס התחילו מאוד חזק, הם פגעו בנו מאוד מוקדם ולא ידענו איך להגיב ולא מצאנו את הדרך לחזור. התוצאה אומרת הכל, זה היה משחק ארוך ומכוער. זה עדיין חלק מוקדם של העונה. כמובן שרצינו לסיים הרבה יותר טוב בטורניר הפיינל 8, אבל אנחנו ממשיכים הלאה לליגה הישראלית ולעונה הבאה בליגת האלופות. אני נרגש לקראת הבאות ולא מוריד את הראש - אנחנו יודע שאנחנו נהיה טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully