וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מצטער בשם כולנו על הדרך והתוצאה"

עודכן לאחרונה: 1.10.2020 / 0:26

מאמן הפועל ירושלים סיכם את התבוסה לסן פאבלו בורגוס: "רצינו את זה בשביל הדרך המפוארת שעשינו בעונה שעברה, ובשביל האוהדים שלא רגילים לראות משחק כזה מאיתנו". ניקוס פאפאס: "מגיע להם יותר. מי יודע, אולי ניפגש בעתיד". יורוקאפ: ניצחון לשון דאוסון וחובנטוד בדאלונה

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

הפועל ירושלים חלמה על סוף שבוע ארוך ומלא אדרנלין בקרב על התואר בליגת האלופות, אבל התעוררה הערב (רביעי) מהאשליה, וסיימה את הופעתה בפיינל אייט כבר במשחקה הראשון, לאחר שהובסה 92:65 בידי סן פאבלו בורגוס.

"זה הפסד קשה מאוד, ואני מצטער בשם כולנו על הדרך ועל התוצאה", אמר בסיום המאמן עודד קטש. "ידענו שנצטרך לשחק משחק מושלם כדי להשאיר לעצמנו סיכוי, וידענו שבורגוס הרבה יותר מוכנה מאיתנו. הם באו בסיטואציה הרבה יותר טובה. רצינו את זה בשביל הדרך המפוארת שעשינו בעונה שעברה ובשביל האוהדים בבית, שלא רגילים לראות משחק כזה מאיתנו. לא נכנסנו טוב, והתחושה קשה".

שחקן הפועל ירושלים ניקוס פאפאס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
מנקודות האור הבודדות של ירושלים במשחק. ניקוס פאפאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

לגבי המשך העונה אמר קטש: "אנחנו חייבים לצאת מחוזקים, ללמוד ממה שקרה, לזכור את הדבר הזה ולחבר את הדברים. אני מאמין שתוך חודש או שישה שבועות נחזור להיות הקבוצה שהיינו, כדי שנוכל להגיע שוב למעמד הזה ולעשות הרבה יותר טוב בפעם הבאה".

ניקוס פאפאס היה מנקודות האור הבודדות, ובמשחקו היחיד במדי ירושלים קלע 13 נקודות. "התמונה שהוצגה לא נראית טוב, וזה לא הגיע לאף אחד מהאנשים כאן. ממה שהספקתי לראות בימים שאני כאן, אני מאמין בקבוצה הזאת. יש לה שחקנים צעירים ומוכשרים, שיכולים לקלוע, לרוץ ולשמור, ולצידם גם כמה שחקנים מנוסים. לא ראינו את זה הערב, אבל אני סומך על המאמן והשחקנים, ואני מאחל להם הצלחה. מגיע להם להיראות טוב יותר. אני שמח ששיחקתי בהפועל, ואי אפשר לדעת, אולי ניפגש שוב בעתיד".

* חובנטוד בדאלונה ושון דאוסון פתחו הערב ברגל ימין את היורוקאפ לאחר שניצחו את אחת הקבוצות החזקות במפעל פרטיזן בלגרד 82:85. הישראלי פתח בחמישייה ותרם 5 נקודות, 2 ריבאונדים ואסיסט אחד. פאו ריבאס הוליך את קלעי המנצחת עם 18 נקודות, כשאנטה טומיץ' מוסיף 10. בצד השני 15 נקודו של ריישון תומאס לא עזרו לסרבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully