וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר חוששים מעסקת ירדן שועה: "הוא עלול להרוס פה הכול"

עודכן לאחרונה: 29.9.2020 / 21:48

חוגג שוחח עם יעקב שחר בנוגע לחלוץ, ובמועדון טוענים: "יש פערים גדולים מאוד, הסיכויים לעסקה נמוכים". בינתיים השחקנים מודאגים והעבירו את המסר הלאה: "שמענו משחקנים במכבי חיפה במה מדובר, זה לא מתאים לבית"ר"

מכבי חיפה ממריאה למשחק מול טוטנהאם/האתר הרשמי של מכבי חיפה

בזמן שמשה חוגג מנסה לקדם את צירופו של ירדן שועה לבית"ר ירושלים, שחקני הקבוצה נשמעים רחוקים מלהתלהב מהעסקה שמתבשלת - וחלקם אף העביר את המסר לצוות המקצועי.

"יש לנו חדר הלבשה מצוין, אנחנו צריכים שיישאר ככה", אמר היום (שלישי) אחד השחקנים. "שמענו משחקנים במכבי חיפה במה מדובר, זה לא מתאים לבית"ר. אנחנו מבינים שגם הצוות המקצועי מרגיש ככה", שחקן נוסף אמר: "מי שצריך לדעת מה השחקנים חושבים, יודע. שישאירו את שלומי אזלואי, שיביאו חלוץ זר, שיעשו מה שרוצים - רק לא אחד כמו שועה שיהרוס פה הכול".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
"צריך לשמור על חדר ההלבשה". ירדן שועה/לילך וייס רוזנברג

כך או כך, חוגג ערך היום שיחת זום משולשת עם יעקב שחר ובעלי בני יהודה ברק אברמוב, ואחריה אמר גורם בבית"ר: "הפערים גדולים מאוד והסיכוי לעסקה נמוך. שועה לא יצטרף אם כל הצדדים לא יבינו שהם חייבים לרדת בסכומים".

דראפיץ' וברדה רוצים בשלב זה חלוץ נוסף לסגל, כאשר מבחינתם הם ישמחו ששלומי אזולאי יישאר, מכיוון שיהיה קשה לסגור עם זר ולהנחיתו עד לסיום החלון, במיוחד בתנאי הסגר. בכל מקרה, גם בצוות המקצועי של בית"ר לא שקטים עם הגעה אפשרית של שועה וחוששים מפגיעה במרקם החברתי. ההמחשה לכך היא השיחות התכופות עם שלומי אזולאי בניסיון להבין מה עובר עליו. גורם בבית"ר אמר היום: "חוגג לוקח הכול בחשבון, גם את מה שחושבים הצוות המקצועי והשחקנים. לכן הוא לא 'יתאבד' על העסקה אלא מחפש אפשרות לקבל את שועה בהשאלה או לרכוש אותו במחיר נמוך יחסית".

בבית"ר הבהירו לנציגיו של אנטואן קונטה שעליו לקבל את אחת ההצעות שקיבל, גם מקבוצות פחות אטרקטיביות עבורו, אחרת הוא עשוי להישאר במועדון. בבית"ר חשים מתחילת הדרך כי השחקן וסוכנו מכוונים לאפשרות שיקבלו את הכרטיס ללא תמורה. שכרו של קונטה העונה בבית"ר עומד על כ-300 אלף יורו נטו, כשסנטיאגו אוקמפוס הוחתם במקומו. לכן שני הצדדים מקווים כי עד לסיום החלון המגן ימצא קבוצה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully