וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים בעסקת בית"ר ירושלים-ירדן שועה: הפגישה תביא לפריצת דרך?

28.9.2020 / 19:52

יעקב שחר יאפשר לחלוץ לעבור בהשאלה, אבל לא מסכים לאופציית רכישה וגורמים שמעורבים מסבירים את הטעות הגדולה של הקבוצה מהבירה. קונטה לא יעבור לאולימפיאקוס ועשוי לעזוב ללא תמורה

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תעשה השבוע ניסיון נוסף לצירופו של ירדן שועה, כאשר פגישה בנושא אמורה להתקיים מחר (שלישי) או מחרתיים. בבירה אומרים שנשיא ממכבי חיפה, יעקב שחר, משדר שהוא לא מתכוון להתגמש במחיר ושאין לו בעיה ששועה יושאל לעונה אחת לקבוצה אחרת, אך ללא אופציית רכישה - תנאים שלא יאפשרו עסקה כרגע.

שועה ואביו הודיעו למכבי חיפה שהחלוץ רוצה לשחק רק בבית"ר, אך מבינים שאם שחר לא יקבל את התנאים אותם הוא דורש, יהיה קשה להוציא לפועל את המעבר. גורם המעורה בעסקה הבהיר: "גם בינואר וגם עכשיו, בבית"ר חשבו שאם הם מדברים עם שועה ואבא שלו זה יוביל למשהו, וזה בדיוק מה שהורס. עסקה אפשר לעשות רק דרך שחר". במקביל, בית"ר בודקת אופציות של מספר חלוצים זרים.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
הכתובת צריכה להיות שחר, ולא שועה ואביו/שלומי גבאי

המגן אנטואן קונטה כנראה לא יעבור לאולימפיאקוס, שאתמול רכשה את המגן הימני מוחמד דראגר מפרייבורג הגרמנית תמורת מיליון יורו. אם בשבועיים הקרובים לא תימצא קבוצה שתקלוט את הצרפתי, עשויה בית"ר להתיר את חוזהו לפני סיום חלון ההעברות, למרות שבמקרה כזה היא לא תקבל דמי העברה. השחקן עצמו דווקא רצה להצטרף לאולימפיאקוס אך המו"מ בנוגע לשכרו הפיל את העסקה. הבלם דיוגו ורדאסקה, שהיה מתוסכל לאחרונה לאור הריחוק מהמשפחה, טס לספרד וסוכניו בודקים לו אופציות מעבר לים. יחד עם זאת, רק הצעה אטרקטיבית תאפשר מעבר של הבלם.

ההגעה של סנטיאגו אוקמפוס מתעכבת עקב דרישה למסמך נוסף ביציאה מפרגוואי והוא ככל הנראה יעלה על טיסה ביום רביעי. בבית"ר מקווים כי כל הפרוצדורות להגעת מתאוסיניו יושלמו בימים הקרובים והוא יגיע עד תחילת השבוע הבא. עידן ורד אמור להיות כשיר לאימונים מלאים כאשר יחזרו, כמו גם אוראל דגני, שאמור להצטרף לאימוני הנבחרת. סלובודן דראפיץ', שי ברדה ומאמן הכושר, נתנו לשחקנים הוראות לקראת הסגר בנוגע לשמירה על כושר וחיים ספורטיביים, על מנת שיחזרו היטב לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully