וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה ישוב להתאמן עם מכבי חיפה רק לאחר המשחק מול טוטנהאם

26.9.2020 / 13:06

בצל הדרישות של החלוץ לעזוב, במועדון החליטו שלא לקחת סיכון בשל הקורונה והוא יתאמן לבדו. דריכות בקבוצה לפני הבדיקות לקראת היציאה לאנגליה

תקציר: רוסטוב - מכבי חיפה/ספורט 1

ירדן שועה לא יתאמן עם מכבי חיפה עד לאחר המשחק מול טוטנהאם. כזכור, החלוץ ביקש לעזוב את המועדון ואף הבהיר בשיחה עם ראשיו שהוא מעוניין לשחק רק בבית"ר ירושלים. כעת לנוכח העובדה שבקבוצה לא הסכימו להצעה של המועדון מהבירה ומתעקשים על תג מחיר של 1.4 מיליון יורו עבור 60 אחוז מכרטיסו, הוחלט שבשלב זה שועה לא יתאמן עם הקבוצה. במכבי חיפה הסבירו שהסיבה לכך היא שהחלוץ לא נמצא עם יתר השחקנים בשבוע האחרון ובמועדון לא רוצים לקחת סיכון בכל הקשור למגיפת הקורונה. בכל מקרה, בצוות המקצועי לא תכננו ששועה ייצא לאנגליה בשל רצונו לעזוב את המועדון.

בשבוע הקרוב ינסו בצד של השחקן להביא הצעה אטרקטיבית יותר כדי להשיג את השחרור. סוכנו דודו דהאן מנסה לשכנע אותו לצאת לחו"ל אך בשלב זה שועה מתבצר בעמדתו שהוא רוצה לשחק בבית"ר ירושלים. החלוץ קיבל תוכנית אימונים פרטנית מהצוות ולאחר החזרה מאנגליה, אם השחקן לא ימצא קבוצה שתעמוד בדרישות של מכבי חיפה, יוחלט לגביו ולגבי שילובו מחדש. "יש פה כל כך הרבה דברים טובים השנה שזה לא מעניין", אמר גורם בכיר בקבוצה בהקשר של שועה. "אנחנו ממשיכים הלאה".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
יתאמן לבד. שועה/לילך וייס רוזנברג

במכבי חיפה יחתמו בימים הקרובים עם גודסוויי דוניו שנמצא בארץ וממשיכים בניסיונות לצרף אץ טאלב טואטחה. לאחר שיוחלט על עתידו של שועה תתקבל גם החלטה אם לצרף שחקן התקפה ישראלי נוסף.
בקבוצה חוששים מבדיקת הקורונה שיצטרכו לעשות לפני הטיסה לאנגליה והתקווה שאף שחקן לא נדבק מיאניק וילדסחוט שנמצא חיובי לנגיף בשבוע שעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully