וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפירת הרגעה בירושלים: טיישון תומאס כשיר לחזור לפעילות

25.9.2020 / 13:27

הסנטר נפצע בניצחון על אילת, אבל יכול לחזור לפעילות וייצא בשבת לפיינל אייט של ליגת האלופות. כל השחקנים נמצאו שליליים לקורונה. ניקוס פאפאס יצטרף לאדומים באתונה

הגרלת לוח משחקי ליגת העל בכדורסל 2020/21/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה פוקס-עבודי

כאילו הצרות שניחתו על הפועל ירושלים בשבועיים האחרונים לא הספיקו, אז אמש (חמישי) בניצחון 80:93 על הפועל אילת ברבע גמר גביע ווינר היא חזתה בטיישון תומאס נפצע. לפחות הפעם מדובר בנזק מינימלי: אחרי שהסנטר נבדק, התברר כי לא נגרמה לו חבלה חמורה והוא יוכל לשוב לפעילות באופן מיידי. הוא ייצא עם הקבוצה לאתונה בשבת, ויוכל לשחק ביום רביעי בפיינל אייט של ליגת האלופות.

"כזה דבר עוד לא ראיתי", אמר המאמן עודד קטש בנוגע לרגע הפציעה של תומאס. "הוא שבר את השיניים, פתח את הגבה ונפגע באכילס באותו מהלך. אני מקווה שזה לא חמור. לא רצינו לסכן אותו, ולא נתנו לו לשחק במחצית השנייה. יצאנו טוב יחסית מהמשחק הזה. היו לנו כמה דקות טובות, כששיחקנו בהרכבים שאנחנו רגילים אליהם".

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. יוסי ציפקיס
הדאבל-דאבל שלו מעודד לקראת הטורניר ביוון. תמיר בלאט/יוסי ציפקיס

לגבי טורניר הגמר של ליגת האלופות, אליו הקדימה הקבוצה את יציאתה בגלל יום הכיפורים, הוסיף המאמן: "אני לא יכול להגיד שאנחנו מגיעים בשיאנו. גם אחרי הקיץ שהיה, ובהתחשב בזה שקבוצות אחרות התחילו להתאמן חודש לפנינו ועברו כבר משחקי ליגה, ברור שהן מקדימות אותנו ויש להן יתרון. זה לא שם אותנו במצב של פייבוריטים, אבל זה מקום שהיינו בו בעבר וידענו לתפקד בו".

כשהאדומים יגיעו לאתונה, יצטרף אליהם הרכש החדש והזמני ניקוס פאפאס, שיקבל את הגופייה מספר 15 ויספיק להתאמן עם חבריו ארבע פעמים לפני רבע הגמר נגד סן פאבלו בורגוס. "יש לנו כמה ימים להכניס אותו לעניינים כמה שאפשר, כדי שיוכל לתת לנו דקות משמעותיות. הסיטואציה עם כריס קרמר עדיין לא ברורה. הוא לא בא בכושר שציפינו, ולכן החלטנו לא לרשום אותו ולא לסכן אותו".

סיבה לאופטימיות בירושלים נרשמה בזכות בדיקות הקורונה שביצעו שחקני ואנשי הצוות של הקבוצה, שכולן חזרו שליליות. השחקנים נבדקו פעמיים במהלך השבוע האחרון וכל הבדיקות חזרו שליליות, ולכן כשיגיעו לאתונה ייבדקו אך ורק שחקנים שיגלו סימפטומים - אם יהיו כאלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס מול שחקן הפועל אילת יהונתן שולדבראנד. יוסי ציפקיס
חדשות טובות. טיישון תומאס לפני הפציעה/יוסי ציפקיס

מי שהצטיין נגד אילת, ויהיה לו חלק מהותי ומשמעותי במצבת הרכזים הדלילה גם באירופה, הוא תמיר בלאט (15 נקודות ו-11 אסיסטים, בדרך למדד 27). "אנחנו מתגבשים כקבוצה", אמר בלאט. "איבדנו את ג'ייקובן בראון וזה קשה, ואני מקווה שטיישון יהיה בסדר. סוף סוף חזר הכדורסל, וזה קצת מאכזב ומעצבן לשמוע ששוב מפסיקים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, והראש שלנו באתונה".

לאור שינוי הפורמט לעונה הקרובה בצל מגיפת הקורונה, הכריזה ליגת האלופות על השיבוץ המחודש לשלב הבתים. המשחקים ייערכו בין אוקטובר לינואר, עם הפרש של שבועיים בין מחזור למחזור, כדי לאפשר לקבוצות שבהן יהיו מקרי הידבקויות להתאושש ולקיים משחקים דחויים.

* ירושלים תשחק בבית ז' עם לימוז', טורק טלקום אנקרה והמנצחת בין ספורטינג הפורטוגלית לאיגוקאה הבוסנית, שייפגשו הערב בגמר טורניר המוקדמות.

* הפועל חולון תופיע בבית ג' מול א.א.ק אתונה, שולה וצמוקי מינסק, שעלתה אמש מהמוקדמות.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully