וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סוכמה עקרונית עסקת השאלתו של סקו טורה לקרית שמונה

24.9.2020 / 11:26

קשר מכבי חיפה יעבור לקבוצה של קובי רפואה אחרי הסגר, גודסוויי דוניו על סף סיכום בשורות הירוקים, שינסו לפתור את המכשולים בעסקת טואטחה. תאי בריבו נמצא על הכוונת במקרה ששועה יעזוב

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

השאלתו של סקו טורה ממכבי חיפה לעירוני קרית שמונה סוכמה עקרונית והשחקן צפוי להצטרף לקבוצה של קובי רפואה אחרי תום הסגר.

כזכור, בחיפה כבר קיבלו החלטה עקרונית להוציא להשאלה נוספת את הקשר הצעיר וכעת סוכמו כל הפרטים כאשר נותרה רק חתימה רשמית. בקרית שמונה מעריכים מאוד את טורה ורפואה משוכנע שהשחקן הצעיר יתרום רבות לקישור שלו.

מי שיצטרף לחיפה ככל הנראה יהיה גודסוויי דוניו. בחיפה מעריכים שהחלוץ הגנאי שמשתייך לנורשילנד יחתום בקבוצה לאחר שרוב פרטי העסקה נסגרו. בבדיקת הקורונה החוזרת שערך החלוץ יוג'ין אנסה הוא נמצא שלילי, כך שמלבד באסל שעבאן כל שחקני הקבוצה שליליים.

ג'ונתן סיסה שחקן הפועל חדרה מול סקו טורה שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
ישתפשף בקרית שמונה. סקו טורה/שלומי גבאי

מלבד דוניו, בחיפה יתמקדו כעת בניסיון לסגור את עסקת טאלב טואטחה. כידוע, המכשול העיקרי בשלב זה הוא הדרישה של לודוגורץ לדמי העברה עבור מגן. בנוסף, גם בין השחקן לחיפה קיימים פערים. אגב, לטענת אנשי לודוגורץ, בשיחות עם אנשי חיפה הבהיר טואטחה שהוא מוכן לחזור לארץ לחיפה ובשלב זה לא רוצה לחזור לקבוצות אחרות בישראל.

בנוסף, אם ירדן שועה אכן יעזוב, בחיפה יצרפו שחקן התקפה ישראלי נוסף כשבראש הרשימה של ברק בכר נמצא תאי בריבו חלוצה הצעיר של מכבי פתח תקוה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully