וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואנדרסון נפרד מבני סכנין: "לא מכבדים שם ספורטאים, היה מסע לא קל"

22.9.2020 / 10:24

הקשר הברזילאי נפרד מהקבוצה בפוסט באינסטגרם: "רק אני והמשפחה שלי יודעים מה עברתי בתקופה הקצרה הזו מחוץ לברזיל". במועדון תקפו את המנהלת: "מצפים מהם להתנהג כגוף שאמור להיות רציני"

אימון מכבי תל אביב לפני זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הקשר הברזילאי לואנדרסון שוחרר מבני סכנין. הבוקר (שלישי) העלה השחקן פוסט פרידה בחשבון האינסטגרם שלו. "שלום חבריי, שלום לעוקבים שלי ולמשפחתי", כתב לואנדרסון. "זהו פוסט פרידה מהמועדון שלי. המסע לא היה כמו שחשבתי שיהיה. לא מכבדים שם ספורטאים. רק אני והמשפחה שלי יודעים מה עברתי בתקופה הקצרה הזו מחוץ לברזיל. זה היה שיעור וזה לא היה קל. תודה לאל שחזרתי למשפחתי, אני זוכה לתמיכה ואהבה ובעזרת השם בקרוב אהיה מוכן לחזור לקרב.

כזכור, בסכנין פנו ללואנדרסון בבקשה להתיר את חוזהו אחרי שלא היו מרוצים מהשתלבותו. "אין לו בעיה מקצועית, אלא בעיקר של שפה והתאקלמות", טען גורם בסכנין. "הוא פשוט מתקשה וזה משפיע מאוד על הפן המקצועי".

פוסט הפרידה

הקבוצה הודיעה שגם יזן נסאר נדבק בקורונה: "יזן נסאר היה פעיל באופן מלא עם הקבוצה ואף היה רשום בסגל של "משחק הקורונה. הוא עבר בדיקה בשבת והיום קיבל תשובה שהוא נמצא חיובי. מועדון הכדורגל בני סכנין, מצפה רק מגוף אחד לקחת אחריות על קיום "משחק הקורונה", לגוף הזה קוראים מנהלת הכדורגל. זה הגוף שבהחלטה נבונה, דחה את המשחק המקביל לנו, אך באטימות רבה וחסרת תקדים, בנסיבות מחמירות יותר באותה נקודת זמן. בני סכנין מצפה מהמנהלת, להתנהג כגוף שאמור להיות רציני, כזה שיודע לקחת אחריות על החלטות שגויות, להודות בהן, ללמוד אותן, להסיק מסקנות ולפעול בהתאם".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully