וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי פסקוואל: "למכבי תל אביב יש כמה מהגארדים הטובים באירופה"

29.9.2020 / 7:46

מאמן זניט דרוך לקראת המפגש עם האלופה הישראלית (21:05, ספורט5): "הם בכושר נהדר". קיי סי ריברס: "צריך להיות יציבים 40 דקות"

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 87:82/ספורט 1

מכבי תל אביב תנעל הערב (שלישי, 21:05, ספורט5) את הסיבוב הראשון שלה ביורוליג עם משחק בית מול זניט, בו תחפש ניצחון חמישי בששת משחקיה האחרונים באירופה. גם היריבה הגיעה ארצה במצב רוח מרומם, אחרי 69:98 גדול על הכוכב האדום במחזור שעבר, במה שיהיה הביקור הראשון שלה אי פעם ביד אליהו במסגרת היורוליג. הקבוצות נפגשו עד כה פעם אחת בלבד, בעונה שעברה, אז ניצחו הצהובים 71:82 בסנט פטרסבורג.

"מכבי בכושר נהדר כרגע", הודה מאמן האורחת צ'אבי פסקוואל. "הם ניצחו ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלהם ביורוליג. נצטרך לשלוט במצבים של אחד על אחד, כי יש להם כמה מהגארדים הטובים במפעל. מכבי משחקת בקצב גבוה, אך ננסה להכתיב את קצב המשחק ולקרוא מה הם נותנים לנו, כי יאניס ספרופולוס מאמן מצוין. פגשנו אחד את השני פעמים רבות כשהייתי ביוון, כך שאנחנו מכירים אחד את השני. יהיה משחק קשה, אבל גם הזדמנות נהדרת עבורנו להשיג ניצחון נוסף".

צ'אבי פסקוואל מאמן פנאתינייקוס. GettyImages
מכיר היטב את ספרופולוס. פסקוואל/GettyImages

מתוך "Fast Break", התוכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

קיי סי ריברס, מכוכבי היריבה הרוסית, הוסיף: "מכבי קבוצה חזקה מאוד שאוהבת פיק אנד רול, נצטרך להיות מוכנים. זה יהיה מאבק הגנתי עבורנו ונצטרך להיות יציבים ל-40 דקות. אנחנו עובדים על כל מיני דרכים, איך לתקוף אותם, ואני מקווה שנשיג ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully