וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולי, לך הביתה

עדי רובינשטיין

21.1.2003 / 12:38

ערב המשחקים הקובעים של נבחרת ישראל בכדורסל בטורניר חצי הגמר של אליפות אירופה, יש לקוות לדבר אחד - שניפטר ממולי קצורין, וכמה שיותר מהר. מעולם לא דיברתי עם מולי קצורין ואין לי מושג מה טיבו כאדם. כמאמן נבחרת ישראל, הוא פשוט נכשל.

מאזנו של מולי קצורין יכול להיות חיובי, יכול להיות שהוא אפילו יביא אותנו לשבדיה בקיץ, אבל זה לא משנה. מדובר במאמן לא ראוי לנבחרת בינונית. צריכים לשים דגש על העובדה שמדובר בנבחרת בינונית. אין בנבחרת של מולי אף מיקי ברקוביץ', עודד קטש או עדי גורדון. מה שיש לו זה בקושי מאיר טפירו ושחר גורדון.

אבל התירוץ הזה היה שווה משהו אם היתה תחושה שקצורין עושה אפילו קרוב למקסימום עם מה שיש לו. מולי קיבל את הנבחרת בסוג של פוטש כאשר התמודד עם אפי בירנבוים על התפקיד. בהמשך דאג להיפטר מכל מיני סמלים, שמי יודע, יכלו אולי לעזור לו: תומר ופפי לדוגמא. מה שהוא אף פעם לא שכח לעשות, זה להאשים את השחקנים שלו. חודשיים אחרי ששחרר בעצמו את תומר, אמר קצורין: "יש לנו בעיית גבוהים". בהמשך, קצת אחרי ששיחרר את פפי, לא שחקן גדול אך בהחלט נשמה שנתן אליפות אירופה מצוינת באנקרה, איבחן קצורין כי חסר ניסיון בנבחרת.

מולי האשים את השחקנים בהפסד הביתי המביך ליוונים, וגם בהפסד המביך לבלגים בקמפיין הנוכחי. וגם בעבר, בהפסדים להולנדים ולשבדים. תמיד השחקנים היו אשמים. מולי? הוא אף פעם לא אשם.

" אני לא מסתכל בראייה של כישלון, המטרה היא לעבור שלב. הגדרות של כישלון והצלחה הן עניין בומבסטי. עצם ההשתתפות שלנו באליפות היא הישג בפני עצמו, וחלילה לנו מלקחת את זה כמובן מאליו. הפערים בינינו לבין הנבחרות שמתחתינו נסגרו ולאליפויות הבאות יהיה קשה יותר להגיע, אם בכלל ". אמר קצורין בראיון לאלי סהר ערב פתיחת אליפות אירופה הקודמת. כמה גובה שאין לנו בנבחרת, עם הנמכת ציפיות כזאת, באמת חבל על הזמן.

ויש כמובן את הכניעה הטוטלית לגוף שנקרא מכבי תל אביב. כניעה שבאה לידי ביטוי עם שחרורו של נדב הנפלד מאליפות אירופה כדי שינוח מאליפות אירופה לקבוצות, ויוכל להגיע רענן למשחקים של נבחרת ישראל האמיתית, זו של שמעון. ורק לאחרונה - ההתבזות של המאמן בתוכנית "שירים ושערים", בה הגיעו הוא ואיש הרוח ז'וז'ו אבוטבול, להסכמה מלאה בנושא שלף. הקפטן, קבעו השניים, באמת לא יכל להבליג יותר ולכן פיצץ את הנער שהעליב אותו. מנהיג, מחנך, איש חזון.

קצורין, קשה למצוא הסבר אחר, רוצה לשמור על עמדת זינוק בחזרה לכיסא שליד שמעון, ומכלכל צעדיו בזהירות. לנו, חובבי הכדורסל האובייקטיבים , חשובה יותר הנבחרת ולכן חובה עלינו לקוות, מכל הלב, שמולי ילך הביתה. אם עוד שני הפסדים זה המחיר – זה שווה את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully