וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס קרמר חתם בהפועל ירושלים. דיווח: קווין הרווי העדיף את קובאן על מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 20.9.2020 / 22:08

הגארד האמריקני, ששיחק בעונה שעברה בחימקי מוסקבה, מגיע לבירה עד תום העונה. לשני הצדדים אופציות יציאה במהלך החוזה. פציעתו של הקפטן פחות חמורה משנראה בתחילה: צפוי לחזור בעוד 8-6 שבועות. הפאוור פורוורד האמריקאי שסומן כמחליף לאייסי דחה את ההצעה

ביצועיו של כריס קרמר בחימקי מוסקבה/מתוך יוטיוב

בעוד שבוע תמריא הפועל ירושלים לאותנה, לקראת טורניר הפיינל אייט של ליגת האלופות, והערב (ראשון) היא השלימה מהלך בזק לסגירת הסגל, לאור פציעתו של ג'ייקובן בראון. האדומים החתימו עד תום העונה את כריס קרמר, כשלשני הצדדים אופציות יציאה במהלך החוזה.

קרמר (32, 1.91) מגיע לבירה עם ניסיון אירופי ממושך; בעונה החולפת שיחק לראשונה ביורוליג, ותרם 5.1 נקודות ו-2.9 אסיסטים ב-16 הופעות עם חימקי מוסקבה, וקודם לכן שיחק במשך חמש עונות רצופות ביורוקאפ - שלוש באולדנבורג ושתיים בריטאס וילנה. בסוף תקופתו בליטא קרע את הרצועה הצולבת בברכו.

קרמר מסר באמצעות אתר המועדון: "אביא איתי קשיחות הגנתית ואגרסיביות שאני מקווה ומאמין שתסייע לקבוצה. יש לנו מטרה מאוד חשובה כבר בעוד עשרה ימים. יש כאן חבורה מאוד מוכשרת של שחקנים, ואני מאמין שיש לנו סיכוי לא רע לעשות ביחד משהו מיוחד. במעט הזמן שנותר, אשתדל ללמוד את השיטה ולתרום היכן שאוכל".

שחקן הפועל ירושלים כריס קרמר. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
תחליף זמני? כריס קרמר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

הוא יצטרף לסגל שבנה עודד קטש לקראת טורניר הגמר האירופי, אך לא ברור כמה ירושלים תבנה עליו למשך העונה כולה. היעדרותו של בראון, שנפגע בכתף במשחק אימון נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר, תהיה קצרה יותר מכפי שהוערך בתחילה. נכון לעכשיו, אומדן זמן ההשבתה עומד על שישה עד שמונה שבועות, ולא מספר חודשים.

קטש הוסיף: "קודם כל צריך להוריד את הכובע בפני ההנהלה והבעלים, שהגיבו מהר לפציעה של ג'ייקובן והצליחו להחתים כאן שחקן ראוי בזמנים לא פשוטים. לכריס יש המון ניסיון בכדורסל האירופי, וזה יעזור לו להשתלב במהירות. אני מאמין שהקשיחות, האגרסיביות והאינטנסיביות ההגנתית שלו יעזרו לנו מאוד כבר באתונה".

* בליטא מדווחים שהפאוור פורוורד קווין הרווי סירב למכבי תל אביב וסגר בלוקומוטיב קובאן. הרווי, שנפלט מה-NBA אחרי תרופה קצרה באוקלהומה סיטי, נבחר בבחירה ה-57 של דראפט 2018 ובעונה שעברה העמיד ממוצעים של 11.4 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק בקבוצת הג'י ליג של הת'אנדר. ככל הנראה הוא סומן כמחליפו של קווינסי אייסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully