וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק הקורונה": שחקן שישי בבני סכנין נמצא חיובי לנגיף

19.9.2020 / 13:36

גם עלי אבו ריא נדבק בנגיף, אף שלא שותף ב-7:0. במועדון בכל זאת זועמים ובודקים אפשרות לבטל את תוצאת המשחק מול מכבי נתניה

תקציר: לאצ'י - הפועל באר שבע 2:1/ספורט 1

בני סכנין הודיעה היום (שבת) שגם עלי אבו ריא נמצא חיובי לנגיף הקורונה, והוא השחקן השישי בקבוצה שנדבק, אחרי מחמוד קנדיל, חסן חילו, רמי חמאדה, בהג'את בשיר ומוחמד אבו ניל, כל זאת לצד המאמן אלדד שביט ומארון גנטוס ואיקוום אוטין שכבר החלימו. במועדון הגדילו לעשות וכינו את התבוסה למכבי נתניה "משחק הקורונה", כשציינו בהודעה לעיתונות כי "עלי התלווה לשחקנים במשחק האחרון, התאמן יחד איתם עד למשחק האחרון ושהה בחדר ההלבשה ביום 'משחק הקורונה' מול מכבי נתניה. הוא עבר בדיקת קורונה ביום חמישי האחרון, התוצאה נתקבלה היום והוא נמצא חיובי" .

עוד הוסיפו בסכנין כי הם מתכוונים לפעול בצורה משפטית בנושא, ובודקים אפשרות להגיש תביעה לבטל את תוצאת המשחק במחזור השני (7:0): "נציג של הנהלת המועדון יחד עם היועץ המשפטי אוספים את כל החומרים בכוונה לבדיקת הליך משפטי של כל הסיפור של 'משחק הקורונה'".

עלי אבו ריא שחקן בני סכנין לפני גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
איזה בלגן. אבו ריא/אדריאן הרבשטיין

אמש הודיעה סכנין כי גם השוער מוחמד אבו ניל נמצא חיובי לנגיף. "כל הסכנות אשר התריאו עליהם בהנהלת המועדון מזדקפות בפנינו במלוא חומרתם", נכתב בהודעה מטעם הנהלת הקבוצה, שזעמה על כך שהמשחק התקיים ולא נדחה, כמו משחקה של הפועל חדרה מול בית"ר ירושלים. "חיי שחקני וצוותי בני סכנין אינם הפקר. הנהלת המועדון מביעה את כל התנצלותה בפני השחקנים ובפני בני משפחותיהם".

ביום חמישי האחרון השבית משרד הבריאות את פעילות סכנין וחדרה עקב התפשטות הנגיף. "פעילותן תופסק (אימונים ומשחקים) וכלל הנחשפים לחולים ישהו בבידוד ביתי מלא בהתאם להנחיות משרד הבריאות", אמרו במנהלת. "לקראת סוף השבוע הבא ייערכו בדיקות נוספות לשחקני ואנשי צוות הקבוצות ובהתאם לתוצאות יוחלט על המשך פעילותן". משחקה של סכנין מול מכבי חיפה, שאמור היה להיערך מחר בערב, נדחה למועד שטרם נקבע.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully