וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הודיעה: מוחמד אבו ניל חיובי לקורונה

18.9.2020 / 17:45

לאחר השבוע הסוער שעברה הקבוצה, הודיעה ההנהלה כי השוער השלישי שעלה לשחק מול מכבי נתניה נדבק בנגיף: "חיי השחקנים אינם הפקר"

תקציר: לאצ'י - הפועל באר שבע 2:1/ספורט 1

הזעם של בני סכנין כלפי מנהלת הליגות וההתאחדות נמשך. היוום (שישי) הודיעה הקבוצה כי השוער מוחמד אבו ניל, שפתח בין הקורות במהלך התבוסה שספגה הקבוצה נתניה, נמצא חיובי לקורונה. במועדון טוענים כי קרה בדיוק הדבר שמפניו הם הזהירו והתריאו. בנוסף, נכתב בהודעה כי שחקנים נוספים דיווחו כי סובלים מתסמינים שונים אשר ניתן לייחסם לוירוס הקורונה, אך עקב כניסת ראש השנה עדיין טרם עברו בדיקות.

"כל הסכנות אשר התריאו עליהם בהנהלת המועדון מזדקפות בפנינו במלוא חומרתם", נכתב בהודעה מטעם הנהלת הקבוצה. "חיי שחקני וצוותי בני סכנין אינם הפקר. הנהלת המועדון מביעה את כל התנצלותה בפני השחקנים ובפני בני משפחותיהם".

שוער בני סכנין מוחמד אבו ניל. ברני ארדוב
חיובי לקורונה. אבו ניל/ברני ארדוב

כזכור, בני סכנין עלתה לשחק במהלך השבוע נגד מכבי נתניה במסגרת המחזור השלישי בליגת העל, זאת למרות ששוערה המחליף ראמי חמאדה והמאמן אלדד שליט נמצאו חיוביים לקורונה. הקבוצה ספגה 7:0 משפיל, ובמועדון זעמו על ראשי ההתאחדות ועל המנהלת בכך שאיפשרו את קיום המשחק, בעוד את משחקה של הפועל חדרה - אשר גם אצלה התגלו מקרים של קורונה - דחו.

במהלך השבוע החליטו במשרד הבריאות להשבית את פעילות הקבוצה, כמו גם הפועל חדרה, בשל התחלואה הרבה בקרב הקבוצות.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully