וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעימי פורש: "כדורסל יקר, אנחנו נפרדים. אני אוהב אותך"

18.9.2020 / 12:34

הרכז, שגדל בהפועל ירושלים והגיע גם לרוסיה ואיטליה, החליט לתלות את נעליו בגיל 35. קלע 10.4 נקודות למשחק ב-12 עונות בליגת העל, והופיע 69 פעמים בנבחרת ישראל

שנה עברית מסתיימת היום (שישי), וגם הקריירה של אחד הרכזים המבטיחים בדור של ילידי שנות ה-80. יובל נעימי הודיע על פרישה מכדורסל בפוסט בפייסבוק, כשבועיים וחצי לאחר שמלאו לו 35.

נעימי גדל בהפועל ירושלים, החל בה את הקריירה הבוגרת שלו ושיחק בה במשך שש עונות. הקריירה שלו בליגת העל נמשכה 12 עונות, ובמהלכן הופיע גם באליצור אשקלון, מכבי גבעת שמואל, הפועל אילת, בני הרצליה, עירוני נס ציונה, ובמשך תקופה קצרה במכבי תל אביב.

בין לבין יצא לאירופה, ושיחק עם טריומף ליוברצי הרוסית ביורוקאפ, ועם סקפאטי ופורלי בליגה השנייה באיטליה. בשנתיים האחרונות ירד לליגה הלאומית, אותה הכיר מימיו הראשונים במדי מכבי ראש העין. הוא שיחק במכבי רחובות וסיים את הקריירה באשקלון. בסך הכול קלע 2,665 נקודות בליגה הבכירה (10.4 בממוצע למשחק), ורשם גם 69 הופעות במדי נבחרת ישראל.

יובל נעימי שחקן הפועל ירושלים. דרור עינב
קריירה נאה. יובל נעימי במדי הפועל ירושלים/דרור עינב

"אני לא יודע כל כך איך להיפרד ממך, אבל אני מרגיש שזה הזמן", כתב נעימי. "אני רוצה להגיד לך תודה. תודה על זיכרונות וחוויות שאזכור כל החיים. תודה על שהטמעת בי ערכים, מוסר, משמעת ודרך ארץ. תודה על הניצחונות, ההפסדים, ההצלחות והכישלונות. לכל אחד מהם יש חלק במסע המדהים שעברתי.

"אני זוכר את האימון הראשון. הייתי ילד בן עשר, שהגיע עם חלומות מטורפים וברוך השם זכיתי להגשים גם את מה שלא העזתי לחלום עליו. תודה שהראת לי עולם, מארה''ב ועד תאילנד, רוסיה, איטליה ועוד כל כך הרבה מקומות שלא הייתי זוכה לחוות אם לא היינו בוחרים אחד בשני. תודה שנתת לי את הזכות כל בוקר לקום ולעסוק בדבר שאני הכי אוהב בעולם, מעולם לא לקחתי את זה כמובן מאליו.

"אתה יודע שמעולם לא רימיתי אותך, נתתי לך את כל כולי מדי יום, גם כשהגוף כבר אמר די - דחפתי עוד ועוד, היית אצלי במקום הראשון, השני והשלישי, התמסרתי לאהבה בנינו, ובחזרה נתת לי להרגיש את הלב שלי פועם.

"לכל האוהדים המדהימים שליוו אותי , אני מקווה שהצלחתי להוציא ממכם רגש כשצפיתם בי, שהלב שלכם פעם בחוזקה, שקפצתם מהכסא מידי פעם וחוויתם ריגוש בשביל זה עבדתי כל כך קשה. אני רוצה להודות למאמנים, שחקנים ולאנשי הצוות שהיו חלק מהמסע הזה. למשפחה המדהימה שלי על התמיכה, ההבנה, ההקשבה ובעיקר על זה שעזרתם לי לפרוש כנפיים - תודה. כדורסל יקר, אנחנו נפרדים היום, אני אוהב אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully