וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד תרגיל מוצלח: מאמן השוערים הופך לנשק החדש של מכבי חיפה

18.9.2020 / 8:13

הירוקים מחמיאים לגיא וייזינגר שחתום על עוד מהלך שהוביל לשער. שבחים גם לרוקאביציה וחזיזה, אופטימיות לקראת רוסטוב: "אפשר להפתיע"

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

שמחה גדולה במכבי חיפה בעקבות הניצחון 1:2 אמש (חמישי) על קייראט. יעקב שחר נראה מחויך בסיום, ובהנהלה החמיאו לקבוצה על היכולת, הנחישות והאופי שהפגינו. "כשאמרנו שקייראט קבוצה חזקה זו לא היתה קלישאה", אמרו בקבוצה, "התכוננו אליהם היטב ובסוף הנחישות והריכוז הביאו את הניצחון".

הירוקים החמיאו למאמן ברק בכר שהצליח שוב בניהול המשחק שלו וכן למאמן השוערים גיא וייזינגר. וייזינגר אחראי על התרגילים במצבים הנייחים, שהופכים לאט לאט לאחד הנשקים של הקבוצה. אמש אחד התרגילים בוצע בהצלחה והוביל לשער הראשון של יובל אשכנזי.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
גולר. רוקאביציה חוגג/לילך וייס רוזנברג

בקרב השחקנים היו אלה ניקיטה רוקאביציה ודולב חזיזה שזכו למירב המחמאות. החלוץ המשיך בכושרו הנהדר כאשר הקשר שוב נכנס כמחליף ושינה את המשחק. בוגדן פלאניץ' נכנס כמחליף ובחיפה יעשו הכל כדי שיפתח בהרכב נגד רוסטוב בשבוע הבא.

בחיפה מבינים שהם אנדרדוג מובהק נגד הרוסים, אך מאמינים שיהיה ניתן לעשות להפתיע. "רוסטוב קבוצה חזקה, אבל אנחנו יכולים להפתיע", אמר אחד השחקנים, "כבר למדנו בשני המשחקים האחרונים שברק יכין אותנו היטב וילמד אותנו את החסרונות שלהם".

במקביל, בקבוצה ממשיכים בניסיונות לצרף את גודסוויי דוניו וכן את טאלב טואטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully