וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הקורונה: מכבי חיפה מעוניינת שהמשחק מול סכנין יתקיים כסדרו

17.9.2020 / 9:11

הירוקים לא התרגשו מהעובדה שגם קנדיל נדבק: "ממילא הוא פצוע". דריכות לקראת קייראט (20:00, ספ' 2), התלבטות בין וילדסחוט לחזיזה

ברק בכר אחרי הניצחון של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/האתר הרשמי של מכבי חיפה

לו"ז צפוף מצפה למכבי חיפה שתארח הערב (20:00, ספורט 2) את קייראט הקזחית במוקדמות הליגה האירופית ולאחר מכן ביום ראשון תפגוש בליגה את בני סכנין במטרה להישאר מושלמת. למרות שבני סכנין סובלת ממגיפת הדבקות בקורונה, במכבי חיפה מעוניינים בקיום המשחק ותומכים בהמשך הליגה כרגיל. גורמים בחיפה אף ציינו כי "להבנתנו קנדיל ממילא פצוע ולא שיחק גם נגד מכבי נתניה. חשוב שהליגה תמשיך".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה עם יובל אשכנזי. דני מרון
ישמור על המקום בהרכב מול קייראט? דולב חזיזה/דני מרון

עוד לפני המשחק מול סכנין, בחיפה מתמקדים במשחק הערב מול קייראט מקזחסטן. המאמן ברק בכר לא צפוי לעשות יותר מדי שינויים מההרכב שפתח ביום ראשון מול באר שבע, כשההתלבטות העיקרית היא בין דולב חזיזה ליאניק וילדסחוט.

במועדון מקווים מאוד לעבור את הקזחים כדי להמשיך הלאה באירופה. "עשינו אסיפה ומדובר בקבוצה חזקה", העיד שחקן בקבוצה, "מי שמזלזל בה טועה. אנחנו מגיעים מוכנים ורוצים להמשיך לצבור ביטחון ומומנטום".

אמש לאחר האימון המסכם הקבוצה ערכה הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה. מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר לשחקנים ולצוות: "אנחנו בתקופה לא פשוטה. חשוב שתשמרו על עצמכם ועל החברים שלכם. זו תקופה לא פשוטה ואנחנו נעבור אותה ביחד. אני מבקש מכם שתשמחו את הקהל שלנו בבית, זה הדבר החשוב ביותר. שנה טובה ובעיקר בריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully