וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין הודיעה: חילו וקנדיל חיוביים לקורונה, המשחק מול מכבי חיפה יידחה?

עודכן לאחרונה: 17.9.2020 / 11:09

בבני סכנין החליטו להשבית את האימונים ושלחו את השחקנים לבידוד. השניים (הרחקה ופציעה) בכל מקרה לא יכולים לשחק ביום ראשון. בקבוצה חוששים: "כל יום מגלים שעוד מישהו נדבק"

חגיגות העלייה של בני סכנין/צילום וידאו: מישה סטפנוב

שוערה של בני סכנין מחמוד קנדיל וחסן חילו אובחנו כנשאים של נגיף הקורונה, כך הודיעו היום (חמישי) בבני סכנין. בקבוצה התריעו לאחרונה שהם מעריכים שישנם שחקנים נוספים שחיוביים לנגיף ואחרי שאתמול התברר שבהג'ת בשיר חיובי לנגיף, הבוקר מתברר שיש שני חיוביים נוספים.

למרות שהוא פצוע ולא היה אמור לשחק במשחקים הקרובים, קנדיל התאמן עם הקבוצה כשהוא בצד וכן היה באסיפות ביחד עם השחקנים בחדר ההלבשה, כאשר בקבוצה יש חשש שאם לא ייכנסו לבידוד מיידי ימשיכו עוד שחקנים להידבק. חסן חילו פתח והורחק בתבוסה בנתניה במחזור החולף וגם הוא בכל מקרה לא יכול לשחק מול חיפה. "נכון שחשוב שהליגה תמשיך, אבל צריך לחשוב על הבריאות שלנו, "אמר שחקן בקבוצה. "כל יום אנחנו מגלים שעוד מישהו נדבק".

יונס מלדה, מכבי נתניה, מול חסן חילו, בני סכנין. ברני ארדוב
בכל מקרה לא יוכל לשחק מול מכבי חיפה. חסן חילו/ברני ארדוב

בסכנין דורשים לדחות את המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון, אך בשלב זה במנהלת הבהירו שהמשחק ייערך כרגיל. בנוסף, בקבוצה הודיעו על ביטול האימונים עד הודעה חדשה ודורשים מהשחקנים להיכנס לבידוד יזום באופן מיידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully