וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הסגר והקושי בהחתמת זרים: שלומי אזולאי עשוי להישאר בבית"ר

17.9.2020 / 7:43

במועדון מנסים לצרף חלוץ זר, אך הישארות החלוץ נמצאת על הפרק. מאתוסיניו ייתן תשובה סופית עד תחילת השבוע הבא. איינבינדר ואור זהבי לא יתלבשו נגד קרית שמונה. חוגג יפחית את הקנס לשחקנים?

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים מנסים לנצל את הפגרה ודחיית המשחק מול חדרה וממשיכים במאמצי החיזוק שלהם. נציגי הקשר הברזילאי מאתוסיניו הבהירו אתמול לראשי המועדון כי בימים הקרובים ייתן השחקן תשובה סופית לאחר שבית"ר הגישה הצעה לרכישתו. מבחינת משה חוגג מדובר בשחקן להשקעה והוא לא יבוא על חשבון חלוץ לחלק הקדמי. אתמול (רביעי) התברר כי המגעים עם הברזילאי נמשכים כבר מספר שבועות ונעשים מאמצים גדולים על מנת לצרפו למועדון עד לסיום חלון ההעברות.

בנוגע לחלוץ, עדיין אין חדש בנושא, כאשר דראפיץ' וברדה בודקים מספר אופציות. בשל הסגר ובעיות הטיסות הצפויות, לא ברור אם בית"ר בכלל תצליח לצרף חלוץ זר וייתכן שבסופו של דבר תחזור לאופציה של חלוץ ישראלי. בבית"ר החליטו כי שלומי אזולאי לא ישוחרר עד שיגיע חלוץ ולא מן הנמנע כי בסופו של דבר יישאר במועדון. הסכומים שג'קי בן זקן דורש על דין דוד ושגיב יחזקאל לא מאפשרים כרגע לקדם מו"מ בין הצדדים ולכן אופציית הישארות אזולאי הפכה לרלוונטית.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. ברני ארדוב
עשוי "להרוויח" מהקושי בהחתמת זרים. שלומי אזולאי/ברני ארדוב

יש לציין כי לבית"ר נוצרה גם בעיה מול בקרת התקציבים. על מנת לקבל את רשת הביטחון מהמדינה, משרד הספורט דורש לקצץ בתקציב ובית"ר כבר הגיעה לתקציב המקסימלי לאחר קיצוץ. המשמעות כרגע היא שהקבוצה תצטרך להביא שחקן בשווי של שחקן או שחקנים שהיא תשחרר, סיטואציה דומה לזאת שנתקלה בה הפועל תל אביב. בנוגע לדן איינבינדר ואור זהבי, נראה כי גם במשחקים הקרובים הם לא יוזמנו לסגל כחלק מהחלטת המועדון, בתקווה כי ימצאו קבוצה חדשה.

משה חוגג אמור לתת עד לאחר החג תשובה לשחקנים האם הוא מבטל את הקנס של ה-20% מהשכר בעקבות ההדחה מאירופה. הבעלים כעס על המכתב ששלחו השחקנים והבהיר כי הכסף כלל לא מעניין אותו והוא היה מוכן שהוא ייתרם, אך בכל מקרה אף אחד מהצדדים לא רוצה להיכנס לעימות משפטי והסאגה אמורה להיפתר בימים הקרובים. גורם בבית"ר אמר אתמול: "צריך למצוא פתרון ביניים, אולי אפילו הפחתת הקנס, צריך להביא למצב שאף צד לא ירגיש שכופפו אותו ואפשר יהיה להמשיך הלאה כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully